Jeg vil så gjerne bidra!

Jeg er velig glad for at jeg valgte å kjempe! Det som er viktig for meg nå, det er å kunne bidra med mine erfaringer. For jeg vet så altfor godt at veldig mange mennesker er i samme situasjon som jeg var i. Og jeg ønsker så inderlig å kunne hjelpe dem til å se en vei ut av elendigheten. Det kan virke veldig håpløst og vanskelig. Men det er mulig å komme seg vekk fra det som er vondt. Jeg har kjempet veldig hardt, men er nå veldig glad i det livet jeg har her og nå! Jeg kan ikke tvinge noen til å ta sine egne valg. Hvert enkelt menneske må selv komme til sine egne konklusjoner. Men jeg kan bruke mine erfaringer til å gi et håp. Det er veldig viktig for meg å kunne snakke åpent om min fortid. Psykisk vold er ekstremt skadelig, og det setter veldig dype spor i kropp og sjel. Jeg har heldigvis tatt imot hjelp for å komme videre i livet. Nå vet jeg hva som er riktig, og jeg tillater ikke at mennesker ødelegger meg.

Jeg vet at min åpenhet er vanskelig for noen. Det får så være. Jeg føler det langt inni hjertet mitt. Jeg må få lov til å snakke høyt om disse vanskelige tingene. rundt oss lever altfor mange mennesker under forferdelige forhold. De sier ikke et ord til noen om det. Redselen for å ikke bli trodd er altfor stor. Jeg forstår det veldig godt. For jeg har levd akkurat slik selv i veldig mange år. Nå er jeg utrolig glad for å kunne leve et helt annet liv. En hverdag som er fylt opp med kjærlighet og respekt. Det har gjort meg sterk nok til å kunne bidra for andre som trenger det. Skal man klare å få en endring i livet sitt, så må man være villig til å ta tak i de vondeste tingene med roten. Man kan ikke gjøre det halvveis. Drastiske valg må ofte gjøres, og jeg er så glad for at jeg kom meg ut av det som var vondt og vanskelig.

Jeg håper at min åpenhet er til hjelp for noen der ute! Jeg skal fortsette med mine ting. Bloggen fortsetter som vanlig, og Du kan følge meg på YouTube! Jeg gleder meg til å jobbe videre på sosiale medier, og skal gjøre mitt beste. Det er mange ting som jeg drømmer om å få til. Men jeg skal ta en dag om gangen. Det viktigste for meg er å spre håp om en bedre fremtid!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg