Jeg må ha mer frihet!

Jeg har bestemt meg for å kjenne bedre etter. Hvordan ønsker jeg at mine dager skal være? Hva har jeg lyst til å bruke tiden min på? Hvordan skal jeg disponere mine krefter i hverdagen? Jeg har tatt noen grep, og det merkes her på bloggen min. Jeg har redusert ned til ett innlegg per dag. Jeg har valgt å gjøre flere ting som gjør meg glad i hverdagen min. Jeg har bestemt meg for å virkelig gjøre de tingene som løfter meg opp. Jeg skal bruke mer tid på musikk, og jeg skal filme masse fremover. Jeg må fylle tiden min med kjekke aktiviteter som virkelig hjelper meg videre i livet! Jeg har mange ting som foregår i livet mitt som jeg ikke skriver om her på bloggen min. Det medfører mange tunge stunder, og jeg må jobbe hardt med meg selv. Jeg må derfor være ekstra hard, og prioritere det som gjør meg godt. Da må jeg frigjøre tid til det. 

Jeg må ta mer hensyn til min egen helse. Det gjelder både fysisk og psykisk. Jeg har en del tøffe runder foran meg, og da skal jeg være så sterk og fattet som mulig. Jeg vet at jeg kommer styrket ut av alt sammen. Men jeg skal fungere i tiden som kommer, og jeg ønsker å være en mamma og ektefelle som er tilstede her og nå. Nå er jeg mye tryggere på meg selv, og jeg vet hva som er viktig for meg i hverdagen. Jeg fyller på med det som er positivt, og da føler jeg meg enda bedre. Jeg skal være aktiv på musikkterapi to ganger i uken i tiden fremover. Jeg skal planlegge nye konserter til høsten her i Mandal. Det er mange planer som er veldig spennende for meg. Jeg gleder meg også til å holde flere foredrag. Jeg vet at jeg ikke kan makte like mye som alle andre. Dermed må noe annet velges bort, og jeg må være trygg på mine avgjørelser.’

Jeg ønsker meg masse glede og mestring i hverdagen! Nå har jeg en del ting som jeg virkelig liker å jobbe videre med. Jeg er aktiv, og det gjør meg godt. Men jeg kan ikke rømme fra det som er vanskelig i livet. Det må bearbeides underveis. Det er til tider veldig hardt å komme seg gjennom. Men jeg skal klare det! Jeg føler meg klar for en nydelig sommer, og en spennende høst!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg