Jeg gjør endringer på bloggen min!

Jeg er glad i bloggen min. Jeg ønsker å ha den med meg i fremtiden. Men samtidig så skal det være en kanal som jeg bruker på en fornuftig måte. Jeg må også hele tiden vurdere hva som skal publiseres, og hvor ofte der skal komme nye innlegg. Jeg vet at der er mange bloggere som oppdaterer sine blogger mye sjeldnere enn det som jeg gjør. Men jeg har nå kommet til et punkt hvor jeg må tenke meg nøye om. For nå er bloggen ikke så veldig kjekt å drive med lenger. Det er liksom blitt en litt vanskelig ting. Jeg føler ikke selv at den hjelper meg på samme måte som før. Egentlig så er jo det bare positivt fordi det minner meg om at livet stadig blir bedre. Men så er det den samvittigheten overfor leserne mine som jeg ikke ønsker å skuffe. Men jeg har lovet meg selv helt fra starten av at jeg skal blogge så lenge det føles riktig for meg.

Jeg vil ikke slutte helt med bloggen. Jeg trenger fortsatt å skrive litt iblant. Men jeg må nok redusere antall innlegg fremover. Akkurat nå er det for mye for meg å produsere to innlegg hver eneste dag. Det føles som et press som jeg ikke makter å holde lenger. Jeg har laget det presset helt selv, så det er kun jeg som har ansvaret for det. Og jeg må selv ta de grepene som må til for å ha en fin hverdag. Jeg har det veldig kjekt med YouTube, og jeg merker at det gir meg masse mer energi i hverdagen. Bloggen er en annen type kanal for meg, og er aller mest brukt som egen terapi. Jeg føler at det er positivt for meg at jeg har mer lyst til å drive med noe annet enn terapi. Jeg føler for en forandring, og jeg må tenke på hva som er best for meg i det lange løp. Bloggen skal være med meg videre, men jeg kommer til å redusere til ett innlegg per dag som blir publisert kl 08.00!

Dette er noe som jeg har tenkt på ganske lenge. Men så er det så vanskelig å endre på noe som flink pike genet mitt stritter imot. Jeg føler at det er på tide å gå litt videre i livet. Mine lesere bør ikke forsvinne fordi jeg reduserer antall innlegg. Så jeg satser på at det er greit for Dere, og at jeg møter forståelse for mitt valg.

Vi blogges!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg