Jeg gir meg selv mer glede i hverdagen!

Nå fokuserer jeg fullt og helt på de aktivitetene som gjør meg glad! Det er veldig viktig for meg. Der skjer en del ting fremover som vil kreve veldig mye energi. Da må jeg fylle opp med positiv energi og pågangsmot. Jeg må kjenne på mestringsfølelse, og være glad i meg selv. Det er ganske utforende til tider, men jeg vet hva som hjelper meg dit. Jeg må være mye ute i sommerværet, og være sosial med familie og venner. Jeg skal være aktiv på musikkterapi frem mot sommerferien. Jeg koser meg med å filme til YouTube kanalen min. Jeg merker at det gir meg en skikkelig godfølelse i kropp og sjel. Det er veldig viktig for meg å lytte til kroppen min. Jeg må våge å kjenne etter. Det er på tide at jeg prioriterer riktig, og gir meg selv masse glede. Jeg kan ikke være så langt nede i det gamle og vonde lenger.

Jeg snakker om fortiden i terapi og i andre sammenhenger fortsatt. Det får holde. I hverdagen min vil jeg gjøre mer av det som jeg synes er kjekt. Jeg har mange ideer, og jeg må ha et positivt fokus for å kunne mestre det. Jeg har ambisjoner, og vil veldig gjerne få ting til på sikt. Da er det riktig og viktig å komme seg fremover. Jeg jobber med mange prosesser inni meg, og det er ikke over med det første. Det skal jeg klare å få til dersom jeg får gitt meg selv lov til å le mer og ha det moro. Jeg elsker nemlig å le, og ha det kjekt med venninner og familie. Det har vært nok tungsinn i mitt liv de siste årene. Jeg vet at de vonde dagene fortsatt vil komme mot meg. Men jeg skal søren meg nyte alle de gode dagene til fulle! Jeg skal ha et soleklart fokus på veien videre! Det har tatt litt tid å komme frem til denne konklusjonen. Jeg har tatt noen grep allerede, og det kjennes veldig godt. 

Jeg vet at Dere unner meg fremgang og glede! Det er mange ganger jeg selv som har holdt meg nede. For jeg har en forskrudd hjerne som iblant forteller meg at jeg kun fortjener å ha det vanskelig. Men det vil jeg ikke godta lenger! Jeg har rett på å smake det gode som livet byr på, og jeg gleder meg til å nyte dagene enda mer!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg