Deilig med sommer!

Vi har vært veldig bortskjemt med nydelig vær i en lang periode! Det er utrolig deilig med sommer! Jeg koser meg hver eneste dag selv om det har vært veldig varmt. Vi er ikke vant med slike varme perioder, men jammen meg er det helt herlig! Jeg koser meg på Sørlandet, og er virkelig i ferd med å kjenne på den gode sommerfølelsen. Jeg håper virkelig at vi kan få en skikkelig drømmesommer. Jeg ser frem til grilling og bading. Være sosial sammen med gode venner og familie. Barna får skoleferie om noen uker, og da senkes skuldrene ned. Vi skal bare nyte denne sommeren til fulle. Det blir mange dager her i Mandal denne sommeren. Men vi skal nok oppom til Neset også i noen runder. Jeg skal kose meg samme hvor jeg er! Det er så uendelig deilig med denne årstiden, og jeg skal suge til meg all den energien som den gir meg!

Jeg håper inderlig at alle holder seg friske, og at vi kan ha mange gode stunder i ukene som kommer. Jeg er så utrolig heldig som har muligheten til å oppleve en skikkelig sørlandssommer! Mandal er virkelig blitt mitt hjem, og jeg trives utrolig godt. Det er en deilig by, og jeg har fått så utrolig mange gode venner her! Jeg kan savne familien min iblant, men ellers så lengter jeg ikke tilbake til Egersund i det hele tatt. Jeg har funnet min plass her, og jeg elsker å være her hjemme. Det eneste som er litt dumt, det er min helsesituasjon. Jeg skulle så inderlig gjerne vært friskere, og hatt enda mer energi i hverdagen min. Men man får forsøke å gjøre det aller beste ut av situasjonen fremover! Man kan ikke grave seg ned, og vente på bedre tider. Her må man fylle dagene med det som gjør en godt! Jeg har blitt mye flinkere på det den siste tiden, og virkelig kjent etter i kropp og sjel.

La oss alle sammen nyte de gode øyeblikkene som kommer vår vei! Da blir dagene enda lysere, og vi lever i en god hverdag. Jeg har mange gleder i min hverdag, og det har nok du også! Kjenn etter, og tillat deg selv å bli glad! Fyll opp dagen med ting som gjør deg godt! Det er en veldig viktig ting som har hjulpet meg veldig i mine prosesser, og som har gitt meg fremgang!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg