Jeg deler ikke ALT!

Jeg er åpen om det aller meste. Men jeg kommer aldri til å dele absolutt alt på internett! Jeg vet såpass mye om de ringvirkningene som kan komme i kjølvannet av det. Jeg har satt en egen privat grense som jeg verner om! Det har alltid vært veldig viktig for meg å kunne ha de reglene som passer for meg og mitt liv. Jeg er mamma og ektefelle. Da må jeg tenke meg om før jeg skriver innlegg eller poster bilder og film. Det er ikke alt som skal deles med absolutt alle sammen. Jeg er mer åpen enn mange andre på noen områder. Men så er jeg faktisk veldig streng på andre ting igjen. Jeg føler at det er en fin balanse som gjelder hos meg. Jeg har snakket masse med mine nærmeste om dette, og vi prater oss frem til en god løsning. Jeg er en voksen dame som har fornuften i behold. Det er ikke slik at jeg ikke tenker over det jeg gjør!

Jeg har valgt å ha en offentlig stemme. Om det er 50 eller 50 000 som leser/ser, så skal jeg bry meg like mye om det. For jeg må stå inne for alt det som jeg publiserer på internett. Man kan ikke løpe vekk fra det i etterkant. Det er en viktig del av det å være influencer. Man sier sin mening ut i offentligheten, og da må man være villig til å ta imot det som kommer. Jeg er for saklig kritikk, men hets har jeg null toleranse på. Det er helt ok å være uenig, men man skal likevel oppføre seg skikkelig i ord og handling. Jeg er glad i jobben min, og jeg håper at det kan være en del av min fremtid. Men da må jeg ta godt vare på meg selv underveis, og holde meg innenfor mine egne grenser. Jeg er heldig som har såpass med livserfaring. Det hjelper nemlig når man skal tenke over ting på forhånd. Man vet liksom at mange ting kan komme til å skje i kjølvannet av egne handlinger.

Jeg vet veldig godt at noen ikke liker det jeg driver med. Det er helt i orden. Vi er ulike, og har forskjellige grenser. Men jeg vil likevel påpeke at jeg tar ansvar, og forsøker å drive med dette på en fornuftig måte. Det er til opp til meg å være kritisk, og forsiktig når jeg velger innhold til mine kanaler. Det er jeg som har ansvaret for egne handlinger. Jeg forsøker derfor å ha en blogg og YouTube kanal som er ryddig og grei. Jeg håper inderlig at Dere har lyst til å følge meg videre i hverdagen min!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg