Jeg vil kose meg!

Det er veldig viktig for meg å kunne nyte alt det som er godt i livet! Jeg kjenner at det faktisk blir bare mer og mer viktig for meg. Jeg har så lyst til ha fokuset på alt det positive. Det har vært så mye annet som har tatt fokuset de siste årene. Nå har jeg veldig lyst til å kunne komme meg videre, og fokusere mer på fremtiden min. Jeg vil være mer åpen for nye ideer, og ikke tenke så veldig mye på hva alle andre vil si eller gjort. Jeg skal kjenne etter i meg selv, og velge min egen vei. Det er ikke noen andre som kan vite hva jeg egentlig vil. Mine drømmer skal være en gulrot for meg, og noe å se frem mot. Jeg forsøker å være en god mamma og ektefelle,  men også være Wenche. Jeg har veldig mange tanker og ideer som venter på å bli realisert. Jeg skal ta steg for steg i riktig retning. Men jeg skal ha det mest mulig kjekt på veien dit!

Vi fortjener å ha det godt fremover! Jeg kan ikke unngå å tenke på alt det som har skjedd i livet til nå. Det forteller meg veldig tydelig at nå skal vi skifte fokus, og se fremover. Vi skal finne gode løsninger, og våge å gå våre egne veier. Jeg gjør kanskje ikke alt på vanlig vis. Men jeg skal få til ting på min måte. Det målet kan ikke noen ta ifra meg. Det handler nemlig om retten til å være meg selv fullt og helt. Da må man noen ganger legge vekk negative tanker, og forsøke å finne en vei videre. Jeg har valgt å satse på formidling. Jeg skal komme dit en dag hvor jeg kan se tilbake på disse tidene, og tenke at det var der alt det gode startet for alvor! Jeg føler meg sikker på at der vil komme en fin fremtid til oss også! Man må alltid ha det håpet i seg selv! Jeg er faktisk veldig glad for at jeg har en erfaring som jeg kan dele med andre på min egen måte. Jeg har kanskje ikke hatt den enkleste veien gjennom livet til nå. Men den har gitt meg en bagasje som kan brukes for å hjelpe andre mennesker!

Vi blogges!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg