Jeg skal bli enda flinkere til å filme!

Jeg har det veldig kjekt når jeg jobber med film og YouTube. Det er veldig spennende for meg, og jeg merker at det gir meg positiv energi! Jeg er så utrolig heldig som har en ektemann som støtter meg, og som virkelig ønsker å hjelpe meg videre på veien. Det var derfor ekstra kjekt at jeg kunne få hjem mer teknisk utstyr som gjør filmene mine bedre og mer stabile. Det er masse å lære, men jeg koser meg med det. Mine tekniske ferdigheter er ikke alltid på topp, så det var bra å ha litt hjelp når disse innkjøpene skulle gjennomføres. Sammen har vi lest oss opp, og fått kommet i gang med filmingen. Det er nok en stund til jeg mestrer det helt skikkelig, men jeg er kommet veldig godt i gang. Jeg har fått veldig gode tilbakemeldinger på filmene mine til nå. Men det blir mye bedre når jeg får kommet skikkelig i gang med nytt utstyr. Nå har jeg også et godt stativ, og det gjør mine muligheter større når det kommer til filming. 

Tenk at jeg skulle like å holde på med YouTube! Det hadde jeg virkelig ikke trodd om meg selv. Men det viser at jeg er sterkere i meg selv nå, og våger mye mer! Jeg ser på det som en positiv utvikling, og jeg gleder meg enormt til å utvikle min kanal. Jeg har god tro på at dette vil hjelpe meg i fremtiden. Jeg er ikke så veldig redd. Jeg er en voksen dame som vet å sette egne grenser. Men jeg har mange ulike sider, og vil gjerne vise mer av meg selv til alle dere. Mitt liv inneholder så utrolig mye mer enn kun traumer og psykiske utfordringer. Jeg har mine interesser innenfor mote og trender. Jeg elsker å være sosial, og være ute med venner. Jeg har lyst til å dokumentere livet mitt ved hjelp av film. Det er ikke sånn at jeg har tenkt å ta dere med overalt, eller vise alt som skjer. Det vil bli små klipp fra min hverdag. 

Jeg gleder meg til å se hvordan dette utvikler seg! Jeg er i ferd med å finne nye sider ved meg selv. Det er ikke tvil om at jeg selv er ganske overrasket. For noen få år siden ville dette være helt utenkelig for meg. Men nå føles det veldig riktig og spennende! Jeg har lyst til å kaste meg ut i nytt farvann, og være meg selv fullt ut! Jeg håper at Dere vil følge meg videre her på bloggen og på WeLG Foredrag på YouTube! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg