Jeg velger min egen vei!

Der er veldig mange valg i livet. Noen valg får små konsekvenser. Mens andre valg er viktige for resten av livet. Før man tar et valg, så veier man frem og tilbake. Man tenker over de positive sidene ved valget, og også de negative konsekvensene. Jeg føler at jeg nå for alvor velger livet mitt helt selv! Det har skjedd så utrolig mye rart i livet mitt. Men jeg er endelig på plass der hvor jeg føler meg hjemme. Det er så befriende for meg, og det har gitt meg en mye større trygghet. Det gjenspeiler seg også når jeg skal ta ulike veivalg. Jeg våger å ta mer hensyn til meg selv. Det er ikke slik at alle andres meninger alltid skal de viktigste. Jeg hører selvsagt på råd fra mine nærmeste. Men jeg bestemmer mer selv!

Nå har jeg valgt å gi meg selv en sjanse! Jeg vil forsøke å skaffe meg et levebrød helt selv. Gjennom formidling på blogg, YouTube og WeLG Foredrag. Det vil bli foredrag og konserter. Jeg skal gjøre alt jeg kan for å komme meg videre med disse planene! Jeg jobber her hjemmefra, og det passer veldig fint for familien min. Jeg må nemlig være masse tilstede for mine barn. Det kommer aller først, og det viker jeg ikke på! Men jeg kan finne en balanse som fungerer for oss. Nå er jeg såpass trygg på meg selv at jeg våger å si det høyt! Jeg tror på meg selv, og mener at der bør være en plass til meg i samfunnet! Jeg vet at jeg kanskje provoserer noen, men det får heller være. Jeg velger å stå på så godt jeg bare kan, og da må jeg finne mine egne veier!

Min vei er kanskje ikke den mest tradisjonelle eller enkleste. Men det er den som er riktig for meg. Jeg elsker formidling, og da bruker jeg de kanalene som finnes. Jeg har mine egne grenser som aldri brytes. Det er fordi jeg verner om det aller mest private, og jeg er streng når det kommer til eksponering av min familie. Jeg føler meg trygg på at dette skal gå fint. Jeg vet i hvert fall at det er på tide å ta sats! Jeg kjenner på hele meg at det er riktig. Da velger jeg å gi meg selv en sjanse. For jeg vil ikke angre på det som jeg ikke har gjort!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg