Spennende å leve!

Det er spennende å leve livet! Man vet ikke hva som venter rundt neste sving. Vi må ta det som kommer, og gjøre det aller beste ut av hver eneste dag. Jeg kjenner at livet mitt er i ferd med å bli spennende å leve. Jeg kan kjenne på mer glede og mestringsfølelse. Det har blitt mange nye interesser i livet mitt, og jeg våger å utforske livet. Det handler om en større trygghet i meg selv. Jeg kan fortsatt slite heftig i noen perioder. Men jeg kommer meg alltid videre igjen etterpå. Jeg har kastet meg ut i nye farvann, og er villig til å gå teste min egen komfortsone. Jeg merker at det gjør meg godt. Nå kan jeg gjøre ting som jeg tidligere aldri hadde våget. Jeg våger å filme mens jeg går i sentrum av Mandal. Om folk titter på meg, ja så får det faktisk bare være sånn. 

Jeg er veldig glad for at livet mitt går i riktig retning. Men jeg bærer på tunge ting samtidig. Det er ikke alt som blir skrevet om på bloggen. Men jeg er helt trygg på at jeg skal komme meg gjennom det. For jeg skal fylle dagene mine med positivt innhold. Det er ikke noe som skal få ødelegge min hverdag sammen med familien min. Jeg har gode venner som også bryr seg om meg. Det kjenner jeg gjør veldig godt. Vi må våge å være sårbare. Gi hverandre rom til å kunne hjelpe. Støtte når den ene sliter. For å kunne gjøre det, så må man våge å kommunisere om det som er vanskelig. Jeg merker at livet mitt blir enda sterkere å leve når jeg våger å dele! Åpenhet skaper nye veier, og jeg våger å gå i den retningen. Hver enkelt menneske må sette sine egne grenser. Jeg respektere det fullt ut.

Livet blir til mens man går. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har lurt på om dette virkelig kan stemme. Skal jeg klare å komme meg over  kneika denne gangen også? Vil der komme lysere tider? Kommer jeg til å oppnå mine drømmer? Jeg vet ikke alle svarene. Men jeg er her fortsatt, og jeg synes livet er spennende å leve! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg