Jeg jobber mot et konkret mål!


Licensed from: Free-Photos pixabay.com 

Det er veldig viktig å ha et mål. Når man skal bruke masse tid på et prosjekt, så bør man ha satt seg et mål. Noe som man skal strekke seg etter, og som virkelig gjør at det vil føles som en seier når man når målet sitt. Jeg har begynt med YouTube, og jeg har satt meg mine egne mål. Foreløpig vil jeg holde mine konkrete mål helt for meg selv. Rett og slett fordi jeg ikke gidder å bruke tid på å forklare eller diskutere med folk om det er realistisk eller ikke. Det er nemlig slik at ikke alle mennesker jeg møter har samme tro på min prosjekter som det jeg har. Det er helt normalt, og helt greit for meg. Men jeg vil bruke min energi på det som gir meg vekst. Da kan jeg ikke grave meg ned i andres negativitet. Jeg forsøker heller å fokusere på det som driver meg fremover mot målet mitt. Jeg kan ha en lang vei å gå iblant. Men så er det så kjekt når man faktisk når det målet som har vært så vanskelig.


Licensed from: StockSnap pixabay.com 

Jeg vet hva jeg vil. Det er deilig for meg vite hvor jeg ønsker å komme med kanalen min. Jeg vet også at det kommer til å ta tid. Men jeg har god tid. Det er det som er så greit for min del. Jeg trenger ikke å bli ferdig i morgen! Jeg kan jobbe langsiktig, og bygge en plattform som vil fungere i min hverdag. Da kan jeg se tilbake etter en stund, og vite at jeg har gjort en grundig jobb. Da vil man se at jeg mener alvor, og at jeg virkelig kan få ting til. Jeg er ikke lenger så veldig redd for andres meninger. Det har skjedd så mye rart i mitt liv. Jeg vet at det er på tide å gå for mine egne mål nå. Mange kan stusse over mine valg, men jeg er sikker på min sak. Jeg koser meg glugg i hjel når jeg driver med formidling, blogg og YouTube. Der vil garantert komme dager hvor målet mitt virker veldig fjernt. Men jeg har veldig lyst til å nå dem.


Licensed from: JESHOOTScom pixabay.com 

Jeg vet at det er viktig å produsere mye innhold, og være kreativ. Det blir mye forskjellig som skal prøves ut, og ikke alt vil være like vellykket. Jeg lærer mens jeg jobber, og det vil stadig komme endringer i mine måter å jobbe på. Jeg er i hvert fall veldig motivert for tiden, og det er kjempegøy! Jeg er nok en dame som går mine egne veier på mange ting. Men det er det som er meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg