Jeg elsker farger!


Licensed from: violetta pixabay.com 

Jeg har blitt veldig glad i farger! Det er mange ting som har forandret seg i mitt liv det siste året. Og en av de tingene er at jeg elsker å bruke klær i sterke farger. Det har kommet en del nytt inn i min garderobe det siste året. Jeg er blitt veldig glad i hårbøyler i ulike farger og mønster. Det er rett og slett blitt veldig viktig for meg å føle meg fin. Jeg sminker meg, og er ikke lenger redd for å bruke en knallrød leppestift. For meg så handlet det om å få en trygghet på plass inni meg aller først. Så kunne forandringene komme gradvis på den ytre biten. Når jeg ser tilbake på bilder, så blir jeg faktisk litt sjokkert over endringene. Det er da man virkelig ser utviklingen. Jeg er sikker på at det er en positiv utvikling. Det tar lenger tid å stelle seg hver eneste dag. Men så blir jeg glad og fornøyd når det er gjort. Min dag blir så uendelig mye bedre når sminken , håret og klærne er på plass!


Licensed from: Hans pixabay.com

Jeg har blitt veldig glad i både rosa og rødt. Det er ikke lenger så skremmende. Jeg matcher antrekkene mine, og jeg elsker å dulle med det. Faktisk så føler jeg meg endelig skikkelig feminin. Det har vært et ganske vanskelig område for meg. Jeg har liksom bare gjemt bort kroppen min i andre stiler. Jeg har hatt perioder hvor jeg forsøkte meg på ulike stiler. Men det er først nå jeg virkelig føler at det sitter på plass. Jeg har tenkt å kose meg med dette fremover. Det gjør meg så godt, og jeg føler meg endelig fin. Det har vært mange tunge stunder, og jeg skal derfor nyte de gode stundene litt ekstra. Det kommer til å bli mye farger fremover. Jeg har bestilt ganske mange hårbøyler nå. Jeg fant nemlig ut at jeg kunne få dem til 10-15 kr stk. Sånn er det i dag når man kan bestille så mangt på internett. Jeg gleder meg som et lite barn til å style de ulike antrekkene, og hårbøylene blir en viktig del av min stil fremover. Jeg elsker håret mitt, og gleder meg til det blir enda lenger.

Jeg håper at Dere liker stilen min! Det er mange ting som hjelper på ens egen selvfølelse. For meg har det blitt en fin ting å holde på med klær, sminke, sko og hår. Jeg finner stadig vekk nye sider ved meg selv. Jeg synes selv at det er veldig spennende. Man kan ikke bli sittende fast i gamle mønster. Jeg har funnet en interesse som virkelig gjør meg glad! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg