Se mine flotte håraccessories!

Reklame | Reklame, men er ikke sponset eller betalt!

Jeg elsker at håret mitt begynner å få litt lengde. Nå skal jeg jo la håret mitt få vokse seg langt. Det er en tålmodighetstest for meg. Men nå kan jeg endelig bruke litt mer hår accessoirers! Det synes jeg er veldig kjekt, og jeg finner stadig nye hår klyper/hårklemmer. Jeg har funnet frem noen av godbitene som jeg har her hjemme, og vil vise de til Dere! Det er kjekt å kunne variere hårfrisyren litt iblant, Noen ganger må jeg bare ta vekk håret litt slik at det ikke er i veien eller blir for varmt. Når man i tillegg kan finne hårpynt med “bling” og fine farger, ja da koser jeg meg veldig!

Hårklemmer fra Wish:

Disse hårklemmene kom jeg over på internett da jeg skulle kjøpe hårbøyler. Jeg var usikker på kvaliteten, men likte veldig godt fargene. Da de kun kostet meg 9kr per stykk, så valgte jeg å bestille alle sammen hjem til meg. Det har jeg ikke angret på! De fungerer utmerket, og er veldig fine til mange forskjellige antrekk. Jeg gleder meg til å bruke dem enda mer fremover! Noen ganger er det faktisk ikke prisen som bestemmer om det er et bra produkt eller ikke! Som med alt annet, så må jeg tenke budsjett når jeg handler. Så da passer disse meg helt perfekt!

Roser/blomster med klype fra H&M:

Jeg elsker disse hår klypene! Nå på sommeren så er det skikkelig fint og romantisk med blomster i håret. når solen skinner, og man har på sommerkjolen. Da er det skikkelig fint å pynte seg med noe vakkert i håret! Jeg har brukt dem mange ganger allerede, og fått mye ros for dem. Jeg føler meg skikkelig sommerlig og fin når jeg bruker dem! Jeg bruker maks to om gangen, og har da begge på samme side av håret. Med sommerbruk hus og lett makeup, så er det vakkert med blomster i langt hår! Jeg kjøpte dem på brett med to blomster på hver, og de kostet 39 kr per brett.

Vakker hårspenne fra Lindex:

Se på denne flotte hårspennen! Jeg bare elsker den. Så vakker kombinasjon av gull, perler og steiner. Den er litt tung, så den må festes godt i håret. Men når jeg bruker den, så føler jeg meg skikkelig fin. Den kan løfte et helt antrekk! Jeg skal bruke den masse fremover, og jeg håper inderlig at den kan være like fin i lang tid fremover! Jeg kjøpte den via internett etter å ha sett den i bruk hos flere kjente profiler på YouTube og Instagram. Jeg ble veldig glad da jeg så at den kun kostet 79kr! Et meget godt kjøp!

Da håper jeg at Du kanskje er blitt litt inspirert til å pynte Deg litt ekstra på håret fremover! Hvilken var din favoritt? Skriv gjerne en kommentar til meg på Facebook! Så håper jeg at vi ses igjen her på bloggen eller på YouTube kanalen min (Welgforedrag)!  Kos deg sammen med venner og familie! Nyt sommeren!

Vi blogges!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg