Se mine nye vesker!!

Reklame | Innlegget er ikke sponset, men inneholder reklame!

Jeg har blitt så glad i vesker! det er helt utrolig rart for meg å si høyt. Rett og slett fordi jeg alltid har vært den damen som bærer mobil og nøkler i hånden hele tiden. Jeg har aldri giddet å tenke på å bruke vesker i det daglige. Kanskje til fest, men ikke på en vanlig bytur. Men nå er det jammen meg blitt mye som er annerledes her i gården! Mye av årsaken ligger i min oppvåkning av egen feminitet. Nå er jeg i ferd med å blomstre som en voksen kvinne, og da er det mye som endrer seg. Jeg har begynt med sminke, og da har man plutselig et behov for å ha med på leppestifter og speil. Jeg er også ganske plaget av allergier, og må bære med meg medisiner i tilfelle utbrudd. Når man også alltid har et nøkkelknippe og en mobil, så er det jo faktisk ganske så praktisk å ha en snerten veske med seg! Nå har jeg vært veldig heldig, og shoppet de aller fleste veskene til en meget billig penge på salg på internett. Jeg tenkte å vise Dere min kolleksjon her i dette innlegget!

Denne vesken er svart, og er en skikkelig favoritt hos meg allerede! Jeg bestilte den fra www.Mango.com Den har et rom på utsiden som er lukket med glidelås. Vesken er lukket med en trykk knapp øverst. Vesken er delt inn i to rom. Der følger med et egen lenke slik at man kan ha vesken hengende på kroppen! Det er en lur ting for meg siden jeg sliter med fingrene mine når jeg skal bære vesker over lenger tid:

Så har jeg den lille sorte vesken! Den er også bestilt hos www.Mango.com ! Denne skal jeg bruke i festlige anledninger. Når jeg ikke trenger å ha med meg så veldig mye, og den passer til et pent antrekk. Jeg gleder meg til å ha den i konfirmasjon, jentekvelder og andre ganger når jeg skal kose meg ute på vift! Lenken har en fiffig detalj. Den er nemlig både svart og sølv farget. Det er en liten detalj som er så fin!

Jeg elsker farger! Så da jeg så denne røde vesken på Lindex, så måtte jeg bare kjøpe den! Det er en stor veske med til sammen tre ulike rom. Der er et rom i midten som man lukker med glidelås. På hver side av dette rommet er der god plass, og de kan lukkes igjen med trykk knapp. Der følger også med skulderreim og bagasjelapp. Denne vesken kan romme det aller meste som man trenger når man reiser eller skal være borte en hel dag! Knallfin rødfarge med svarte kontraststriper! 

Jeg ønsket meg en brun hverdagsveske. Det fant jeg jammen meg også fra Lindex. Den er i en dyp brunfarge, og har skulderreim som henger fast. Det er meningen at man skal ha denne vesken hengende på kroppen. Det passer meg veldig fint. Den er passe stor, og har en søt detalj på fremsiden. Dette kommer garantert til å bli en hverdagsveske!

 

Så skal jeg vise Dere den vesken som jeg har ønsket meg i hele sommer! Den har jeg kjøpt hos www.mango.com. Jeg har sett den på mange bilder av kjente influencere, og fryktet at den ville være altfor dyr. Men det gikk heldigvis greit å få tak i den Den er brun, og den lukkes ved snøring i toppen. Den har nesten en slags bøttefasong, men solide trehåndtak. Jeg elsker denne vesken, og den kommer til å bli veldig mye brukt!

Jeg håper at Dere likte dette innlegget! Der kommer flere innlegg fremover hvor jeg viser mine favoritter innenfor mote, sminke, hudpleie, hårpleie og accessoirers! Kommenter gjerne på Facebook hvilken veske som var din favoritt!

Vi blogges!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg