BUTTERGLAZE LIPGLOSS FRA MAKEUP MEKKA!

Reklame | Inneholder reklame, men er ikke sponset eller betalt!

Det er alltid deilig å ha en fin og god lipgloss på leppene om sommeren! Mine lepper trenger masse fukt, og det har jeg virkelig merket nå i denne sommervarmen! Da passet det jo helt perfekt at Makeup Mekka kom med fire nye LIP glosser i nydelige farger! Jeg valgte å kjøpe inn alle fire fordi de hadde et helt vanvittig tilbud da de lanserte disse produktene. Det har jeg ikke angret på! Jeg har brukt dem veldig mye i sommer, og de passer ekstra godt de dagene hvor jeg ellers ikke har brukt sminke. Jeg elsker de lyse og skinnende fargene, og de gir leppene en fin glød! https://www.makeupmekka.no/

Produktene har en kremet formula, og har en søt aroma. Jeg får myke, blanke lepper som gir et naturlig resultat. De dufter også behagelig av vanilje. De kommer som i disse fargene:

Sprinkle: Lys rosa. https://www.makeupmekka.no/butter-glaze-lip-gloss-sprinkle.html

Frosting: Lys fersken. https://www.makeupmekka.no/butter-glaze-lip-gloss-frosting.html 

Donut: Lys nude. https://www.makeupmekka.no/butter-glaze-lip-gloss-donut.html

Cupcake: Mørk nude. https://www.makeupmekka.no/butter-glaze-lip-gloss-cupcake.html

Du kan enten velge å bestille enkle produkter, eller kjøpe en pakke med alle fire. Det vil lønne seg å kjøpe pakken dersom man bruker alle fargene. Jeg elsker at Makeup Mekka har så utrolig gode priser på kvalitetsprodukter. Jeg har til dags dato ikke opplevd noen bomkjøp derfra. Men det er så klart ikke alt som blir brukt like mye. Man får fort favoritter som man gjerne bruker veldig mye. Jeg forsøker likevel å variere blant fargene som jeg har på leppene. Alle fire er faktisk like anvendelige farger for min del denne sommeren! Jeg har ikke alltid like mye behov for sterk farge på leppene, og da er disse helt perfekt for meg! 

Håper at Du liker dette innlegget, og at Du kanskje blir inspirert til å finne din favoritt lipgloss! Følg meg også veldig gjerne på YouTube kanalen min som heter WeLG foredrag! Der poster jeg video hver eneste dag innenfor mote, trender, sminke, sko, vesker, accessoirers og nyheter!  Her på bloggen får Du hver morgen et innlegg om tanker og følelser i mitt liv. Og hver kveld kommer der innlegg som er slike som dette med fokus på mine interesser innenfor mote og trender, sminke,osv. Jeg blir glad for alle kommentarer på Facebook, og abonner gjerne på min kanal på YouTube!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på YouTube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg