Nydelige Mules sko fra Bianco!

Reklame | Inneholder reklame, men er ikke sponset eller betalt!

Endelig fikk jeg hjem noen aldeles flotte Mules sko fra Bianco. Dette var også et par sko som jeg virkelig har ønsket meg veldig lenge. Der er så utrolig mange varianter ute på markedet nå, og jeg elsker denne nude/lysrosa fargen. Jeg gleder meg veldig til å bruke disse skoene resten av sesongen. Man må lære seg til å gå med de slik at man ikke glipper. Men etter litt øving, så fikset tærne biffen med  å holde dem på plass. Jeg trenger ikke bekymre meg for hevelse i føttene, og det er så utrolig deilig! Disse er flotte til kjoler og skjørt, men fungerer også veldig bra til jeans. Jeg fikk kjøpt disse på salg på internett. Jeg kjøpte størrelse 39, og de passet helt perfekt!

https://www.bianco.com/no/no/bi/damesko/sandaler/classy-pointed-toe-mules-92449861.html?cgid=bi-women-sandals&dwvar_colorPattern=92449861_Natural

Jeg har i flere år bare brukt svarte sko, så nå var det på tide å endre litt på akkurat dette. Fremover skal jeg fokusere på å få hjem sko i aktuelle farger. De kan nemlig løfte hele antrekket, og virkelig gjøre det perfekt sammen med flotte vesker! Disse skoene er jeg allerede blitt veldig glad i , og jeg kommer garantert til å skaffe meg flere når budsjettet mitt tillater det. Nå har jeg virkelig kommet godt i gang med min feminine utvikling innenfor mote. Jeg føler meg enda tryggere på meg selv, og jeg våger så utrolig mye mer enn før! Dette blir spennende fremover. Så gøy for meg å dele dette med alle Dere her på bloggen og på YouTube!

Følg svært gjerne WeLG Foredrag på YouTube og Instagram! Jeg oppdaterer med ny video hver eneste dag i tiden fremover. Jeg håper at vi kan bli en fin gjeng som deler våre interesser innenfor mote, trender, sko, vesker , sminke og accessoirers! Jeg ønsker Deg en strålende kveld!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg