Herlig å bestemme selv!

Licensed from: kareni pixabay.com 

Det er veldig godt for meg å kunne bestemme over dagen helt selv. Jeg har ikke helse til å kunne stå i vanlig jobb. Jeg må derfor legge opp dagene mine slik at jeg faktisk kan skape noe, men likevel få nok hvile. Jeg har derfor blitt mer strukturert, og lagt inn meg hviletid i hverdagen min. Dersom jeg har noen veldig travle dager, så må jeg legge inn hviledager etterpå. Jeg elsker å være kreativ, og jeg virkelig koser meg med min jobb. Jeg er nødt til å se på blogg og YouTube som en jobb. For man må jobbe veldig langsiktig dersom det skal bære frukter. Jeg har en lang vei  å gå, men jeg koser meg. Det er ikke sikkert at det fører meg så langt som jeg ønsker. Men jeg merker at nye dører åpnes underveis. Det gjør meg glad og veldig spent på fremtiden. Det er deilig å kunne være sin egen sjef, og velge veien selv sammen med mine nærmeste.

Licensed from: Couleur pixabay.com 

Jeg skal bevilge meg en del fri sammen med familien i ferien. Min blogg og YouTube kanal skal ikke ødelegge for våre planer. Vi skal være mye her hjemme i sommer. Jeg skal ha aktivitet på begge steder hele sommeren. Men jeg må planlegge det godt slik at jeg kan slappe av når vi er sammen. Jeg har en del planer til høsten også. Det kommer til så skje masse spennende. Men jeg må være villig til å gå ut av komfortsonen iblant. Jeg er veldig glad for at jeg har funnet min formidlingsglede. Det gir meg nye muligheter som jeg virkelig ønsker å benytte meg av i fremtiden. Jeg føler meg trygg på at der vil skje gode ting for meg i fremtiden. Jeg har en veldig god magefølelse. Jeg skal være åpen for nye ideer underveis. Jeg har mange muligheter, og jeg skal bruke dem på en god måte. Man kan ikke tenke negativt. Da kommer man ikke noe sted.

Licensed from: Capri23auto pixabay.com 

Jeg er min egen sjef! Det er selvfølgelig både fordeler og ulemper ved det. Jeg må være passe streng mot meg selv. Nok streng slik at jeg faktisk klarer å få en viss fremdrift. Men samtidig snill mot meg selv slik at helsen ikke svikter meg underveis. For det handler ikke om mangel på vilje hos meg. Det som er utfordrende for meg, er uten tvil helsen min. Jeg må være forsiktig. Familien min trenger meg også, så jeg er helt nødt til å være litt forsiktig fremover.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg