Jeg elsker favorittblusen min!

Reklame | Reklame, men innlegget er ikke sponset eller betalt!

Jeg har vært på jakt etter en lett og sommerlig bluse. Det har jeg lett etter ganske lenge faktisk. Jeg har saumfart internett for å finne en lett og fin bluse som faktisk passer min kropp. Det var viktig med flagrende armer. Det liker jeg veldig godt på sommeren. Så jeg ble veldig glad da jeg endelig kom over en nydelig bluse på nettsiden til H&M en sen kveldsstund. Jeg likte fasongen veldig godt, og det var akkurat slik som jeg hadde ønsket meg. Men så fikk jeg et problem. For blusen kom i tre varianter, og jeg ønsket meg alle sammen. Vanligvis ville jeg ikke kjøpt alle sammen. Men når jeg så at det var salg på blusen, så valgte jeg å slå til!

Jeg var veldig spent da jeg hentet pakken på posten. For man vet jo aldri om plagget er slik som man ønsket seg. Jeg hadde helt bevisst tatt en ganske stor størrelse. Jeg valgt å bestille størrelse 48. Vanligvis har jeg en størrelse mindre. Men jeg anså modellen til å være slik at jeg kunne trenge den størrelsen. Det stemte på en prikk, og alle tre passet jo da helt perfekt!  Jeg bestilte en rød, en blomstrete og en hvit med svarte prikker. De var så fine, og de var veldig luftige og gode å ha på. Dette kommer garantert til å være en favoritt hele sommeren! Jeg elsker den skarpe rødfargen som virkelig gjør hele antrekket. Den blomstrete er ganske ut av min komfortsone egentlig, men jeg fikser det faktisk! Og jeg har ikke for vane å klær i hvitt. Men jammen meg ble jeg fornøyd med den også. 

Jeg gleder meg veldig til å kunne bruke disse fremover! Det er viktig å finne bluser som virkelig kan fikse hele antrekket. Nå kan jeg style dem til flere typer bukser eller skjørt. Fargene vil uansett skape liv til hele antrekket, og jeg kommer til å føle meg skikkelig fin! Hvilken av blusene likte Du best? Skriv gjerne en kommentar på Facebook! Håper at Du liker slike innlegg som dette! Gleder meg til å vise Dere mer av det jeg liker innenfor mote og trender. Sjekk også gjerne min YouTube kanal!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg