Feminiteten min gjør meg sterkere!


Licensed from: TerriC pixabay.com 

Jeg føler meg endelig som en dame. Jeg vet det høres veldig merkelig ut. For jeg har aldri ønsket å være mann. Men jeg har holdt min egen feminitet ligge brakk i mange år. Nå har den endelig fått lov til å komme skikkelig frem i lyset. Det er en prosess som faktisk er velig merkelig for meg rent personlig. Jeg liker det veldig godt, men det er samtidig veldig rart. Jeg og mannen min snakket om det her om dagen. For han “mobber” meg litt, og ler godt når jeg plutselig snakker om vesker, sminke, klær, sko osv. Det er liksom ikke den damen han møtte for fem år siden, og som han da falt for. Heldigvis for meg så liker han denne prosessen. Men jeg sliter faktisk litt med å henge med i svingene selv. For jeg har plutselig helt andre interesser, og det opptar meg hele tiden. 


Licensed from: jill111 pixabay.com 

Vi koser oss, og har litt moro med det. Men der ligger litt alvor bak det også. For jeg er veldig annerledes nå enn tidligere. Det er ikke bare på utsiden. Jeg har endret meg på veldig mange områder på veldig kort tid. Jeg føler selv at jeg har gått fra å være en relativt grå mus, og til en fargerik, moteinteressert kvinne. Forandringen har kommet gradvis på innsiden, og det ser man ikke så lett. Men i det øyeblikket man endrer seg på utsiden, så blir det veldig synlig for alle sammen. Da er det viktig å være sterk i seg selv. Jeg forsøker å finne en fin balanse. Noen ganger tryner jeg skikkelig. Men jeg blir stadig sterkere i meg selv, og våger så uendelig mye mer nå. Det hender at angsten får overtaket, og jeg må puste litt. Men jeg klarer meg veldig bra. Jeg er i ferd med å endelig bli skikkelig glad i meg selv. Det er en lang prosess, og jeg måtte aller først akseptere meg selv.’


Licensed from: TerriC pixabay.com 

Nå våger jeg å kle meg opp selv om jeg iblant føler meg for stor. Jeg tar på meg leppestift i den fargen som jeg ønsker. Jeg leter faktisk etter den perfekte røde leppestiften. For jeg simpelthen elsker å sjokkere iblant! Når jeg har røde negler og røde lepper, ja da eier jeg min egen verden! Da er jeg klar for verden, og ingen kan stoppe meg. Skjønnheten kommer fra innsiden, men det skader jammen meg ikke å glitre litt på utsiden også!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg