Jeg våger å ha troen på meg selv!

Licensed from: Heidelbergerin pixabay.com

Det er ikke alltid like enkelt å velge en litt annen vei enn det som er vanlig. Men jeg har tatt mine valg, og jeg står for det. Jeg ønsker å jobbe med video og blogg, foredrag og konserter fremover. Det er min drøm, og jeg våger endelig å jobbe aktivt for å oppnå mine mål. Jeg kjenner mange ganger på den følelsen av at ikke så veldig mange mennesker har samme troen på mitt opplegg. Men jeg er sikker i min sak, og jobber iherdig hver eneste dag. Noen ganger kan jeg bli både motløs og trist over andres holdninger. For vi skal ha respekt for hverandres valg! Jeg har ikke en standard jobb, og det er det veldig mange årsaker til. Men jeg trives godt med livet mitt her og nå.

Licensed from: Alexas_Fotos pixabay.com

 

 

 

 

 

 

Det er viktig å lytte til seg selv. Våge å ta sine egne drømmer på alvor, og jobbe for å nå dem. Det er så mange som utsetter det altfor lenge. Eller så kommer de aldri helt i gang. Nå har jeg muligheten til å skape noe som er mitt eget. Og jeg har tenkt å fortsette med det, og være en tålmodig sjel underveis. For jeg kommer ikke til å se de store resultatene enda. Det vet jeg veldig godt. Men jeg har mine kilder som gir meg tommelen opp, og som har troen på meg og WeLG Foredrag. Jeg har faktisk ganske mange ting som jeg kan få til fremover. Jeg skal ha egne konserter. YouTube kanalen skal vokse seg større, og bloggen skal være mer aktuell fremover. Der vil med tid og stunder også komme flere foredragsoppdrag! 

Jeg legger meg ikke ned, og gir opp! Livet er altfor verdifullt til å bare sitte å se på. Det er så fint å kunne oppleve nye faser i livet, og jeg gleder meg virkelig til å jobbe meg fremover med mitt firma. Jeg har kreative talent, og de skal jeg jammen meg bruke i tiden som kommer! Alle sammen kan ikke være like. Vi trenger at noen våger litt mer enn andre. Jeg er nok en av dem, og det gjør meg faktisk stolt! Jeg har ikke noe ønske om å være lik alle andre. Jeg vil være meg selv fullt og helt! Det er det som er riktig for meg og min familie! 

Det skal være spennende å leve livet! Man må ut av komfortsonen for å oppnå magiske øyeblikk!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg