Treningen gir meg energi!

Licensed from: Capri23auto pixabay.com

Jeg kjenner en endring i kroppen min, og det føles veldig godt. Treningen min har allerede hjulpet meg. For jeg har en god energi inni meg, og jeg føler meg bedre både fysisk og psykisk. Noen ganger er det ikke så veldig mye som må til for ¨skape en endring. Jeg kjenner kroppen min ganske så godt etter hvert. Jeg vet veldig godt at trening kan gjøre underverk på kropp og sinn. Jeg følte meg veldig forknytt, og i svingene humør før jeg startet opp igjen med treningen. Men nå kjenner jeg at kroppe min responderer fint på treningen, og at fordøyelsen faktisk også har det bedre. Det var virkelig på tide å komme skikkelig i gang igjen med treningen. Nå gjelder det å holde seg aktiv, og komme seg gjennom en travel høst.

Det er masse som skjer fremover, og jeg må være strukturert for å klare målene mine. Det er mye som skal klaffe, og jeg må ligge i forkant. Det er derfor ekstra viktig for meg å legge inn tid til treningen tre ganger per uke. Jeg merker at det betyr masse for meg å komme i gode rutiner. Der er en del endringer som må til både for meg og familien. Vi må hjelpe hverandre gjennom en travel hverdag. Så da er mammaen helt nødt til å trene godt underveis. Da blir jeg nemlig mye lettere å ha med å gjøre. Ved å få ut stress og frustrasjon gjennom trening, så blir jeg et gladere menneske og en bedre mamma. Det har vært noen tøffe måneder. Jeg trenger virkelig å ta bedre vare på min egen helse midt oppi alt det andre som skjer rundt meg.

Nå er jeg i hvert fall på riktig spor. Treningen skal prioriteres høyt, og jeg skal også delta på Line Dance en gang per uke. Det er veldig kjekt, og god trening til høy musikk. Så jeg ser virkelig frem til en høst med masse fysisk aktivitet. Det er en bonus dersom noen kg forsvinner underveis, men det er ikke det som er hovedfokuset for meg. Nå handler det aller mest om bedre blodsirkulasjon og et lettere sinn! Det er godt å kjenne en bedring i positiv retning. Det er det som skal holde denne damen i gang fremover. Jeg er heldigvis veldig sta, og har laget en plan som jeg har troen på! Håper Dere blir med og heier på meg underveis!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg