Jeg trenger en god plan!

Licensed from: Capri23auto pixabay.com

Jeg vil så inderlig gjerne lykkes med mine prosjekter, og nå mine mål. Da er jeg helt avhengig av å ha en veldig god plan. Det er mange ting som skal fungere samtidig, og jeg må være veldig fokusert på det som skal gjøres. Men samtidig så må jeg ta hensyn til min egen helsesituasjon, og til familiens beste. Det er noe som driver meg fremover, og jeg må bare få lov til å jobbe. Jeg kan ikke sitte i en stol, og bare vente på hva som skal skje i fremtiden min. Det er ikke noen som ringer på døren, og gir meg muligheter. Jeg må selv være med å skape de mulighetene. Jeg har funnet min måte å jobbe på, og jeg vet hva jeg vil. Men veien dit kan være ganske kronglete iblant. 

Her kommer god planlegging inn i bildet. Jeg trenger å vite hva som skal gjøres til de ulike tidene. Derfor har jeg valgt å ligge i forkant med bloggen. Der ligger alltid klar innlegg til flere dager frem i tid. Da har jeg nok til på meg til å lage det innholdet som jeg selv ønsker, og som jeg er komfortabel med å publisere på bloggen. Det er litt annerledes når det kommer til YouTube. Men jeg har noen faste videoer som jeg alltid vet når skal lages. Jeg har laget en fast video som heter Fredagspraten, og der oppsummerer jeg uken som har gått. Det er et typisk eksempel på å lage en plan. Nå vet jeg alltid hva som skal publiseres på fredager fremover.

Jeg har noen utfordringer som jeg jobber med. Blant annet gjelder det tilgangen på bilder av meg selv til bloggen. Så jeg er i tenkeboksen for å finne den beste løsningen på dette. Jeg trenger egentlig en fotograf som kan ta jevnlige bilder av meg. Men det er veldig dyrt å ha profesjonelle til å gjøre den jobben, og det er begrenset hvor mye tid mine venninner har til å hjelpe meg. Men jeg skal forsøke å være litt mer produktiv på det området, og få hatt noen flere photoshoot fremover. Jeg må bare få komme i gang med å lage planer, og så må jeg ordne hjelpe til dette. Det er spennende å lage sin egen jobb, og sin egen arbeidsdag. Det kan være krevende til tider, og ganske ensomt. Men så er det kjekt når man oppnår resultater, og kan være fornøyd med det som man har produsert helt selv også!

Vi blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg