Jeg elsker å være kreativ!


Licensed from: markusspiske pixabay.com 

Jeg koser meg når jeg lager videoer. Det er kjekt å skrive innlegg til bloggen min. Endelig klarer jeg å nyte de kreative evnene som jeg faktisk har i meg. Det er sannelig på tide. Nå kan jeg virkelig utforske min kreativitet fremover. Jeg har funnet en oppskrift på hverdagen som jeg liker veldig godt. Det føles riktig for meg å holde på med formidling på flere områder. Jeg kommer alltid til å brenne ekstra for åpenhet rundt psykisk helse. Jeg har veldig mange grunner til akkurat det. Men så er det utrolig deilig å endelig frigjøre seg selv ,og være et akkurat meg slik som jeg er. Jeg skjemmes ikke lenger over min egen feminitet. Det er kjekt å utforske en ny verden. Jeg har mer glede i meg nå enn noen gang før. Og jeg kjenner på en stor lettelse. For jeg har holdt så utrolig mange sider av meg selv gjemt bort. Nå skal jeg bli enda tryggere på meg selv i tiden som kommer.


Licensed from: rawpixel pixabay.com 

Jeg trenger å frigjøre min kreativitet! Det er kjekt å skrive om noen annet enn kun terapi. Jeg har masse følelser inni meg som skal bearbeides fremover. Men det skal også være mye mer glede og latter i livet mitt. Jeg vil nemlig ha en variert hverdag, og jeg vil utforske meg selv. Det er viktig for meg å bli skikkelig kjent med meg selv i voksen alder. For mange vil det sikkert høres veldig merkelig ut. Men jeg står midt i noen heftige prosesser som virkelig åpner opp nye dører i livet mitt. Jeg vet at noen vil flire litt, og bare tenke velkommen etter. Men for meg er det mer enn det. Det handler om viktige ting i mitt innerste følelsesliv. Det kan ikke noen andre ta i fra meg. Nå finner jeg glede og energi i helt andre ting. Det kan føles merkelig ut iblant. Men for min del er det faktisk veldig spennende. Jeg har en kribling inni meg. Der kommer til å skje mye i livet mitt. Det har jeg på følelsen i hvert fall.


Licensed from: freephotocc pixabay.com 

Nå ser jeg virkelig frem til å jobbe aktivt med blogg og YouTube. Så håper jeg på flere foredrag etter hvert. Det blir konsert i oktober. Mye spennende som skjer på en gang. Det er typisk meg. Men jeg vet også at det er små steg om gangen. Jeg er en person som har en meget sterk livsvilje inni meg. Jeg har kommet meg gjennom veldig mye rart i dette livet mitt. Nå skal jeg jammen meg smake litt på de godene som også finnes rundt meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg