Jeg vil prestere!

Licensed from: MabelAmber pixabay.com 

Jeg har en egen gnist inni meg som aldri slukker. Jeg vil prestere! Det er noe som er både bra og vanskelig på sammen tid. For det kan være vanskelig å kombinere den gnisten med min reelle helsetilstand. Når jeg egentlig ønsker å kunne jobbe slik som alle andre gjør, kan det være hardt å finne den rette måten å håndtere det på. Jeg prøver og feiler fortsatt. Noen ganger føler jeg at nå har jeg kontrollen. Men så blir jeg plutselig veldig giret på noe, og så klemmer jeg i vei som om ikke noe annet var riktig. Det har straffet seg ganske hardt i perioder. Men jeg er nå på riktig kurs i hvert fall. Jeg har innsett at min helse må tas mer hensyn til i hverdagen. Jeg er derfor veldig glad for at sosiale medier finnes, og at der er ulike plattformer som jeg kan jobbe med her hjemmefra. Jeg kan til og med ligge å sofaen mens jeg jobber.

Licensed from: Capri23auto pixabay.com 

Nå har jeg laget en plan, og jeg har snakket masse med min kjære mann underveis. Vi er enige om hva som er viktig og riktig for meg nå. Jeg må få lov til å bidra på min egen måte. Jeg vil ta meg av familien min hver eneste dag. Men jeg vil også bruke mine kreative evner til noe som gagner meg og familien min. Nå har jeg endelig kommet så langt at jeg kan tjene noen få kroner på bloggen min fremover. Det gir meg pågangsmot og ny energi. Da er det ikke lenger bare en hobby eller terapi. Og vi har også kommet frem til at jeg trenger å drive mer med andre ting enn kun psykisk helse. Så derfor har jeg nå laget et opplegg for bloggen som jeg tror vil fungere fint. Hver morgen kommer der et innlegg som omhandler livet og terapi biten. For den er fortsatt viktig for meg. Men hver kveld kommer der et innlegg som har et annet preg. Der vil jeg vise ulike ting innenfor mote, trender, sminke, hår, sko og vesker. Det blir altså litt for enhver smak fremover.

Licensed from: Couleur pixabay.com 

Jeg koser meg også veldig mye med å filme videoer til min YouTube kanal. Så der kommer der video hver dag på formiddagen. Nå har jeg satt av tid til å kunne gjøre dette til en jobb for min del. Noen få timer om gangen. Noen dager kan jeg produsere mange innlegg. Andre dager kan jeg ta helt fri. Jeg skal prøve meg frem. Det blir spennende å holde på med dette nå. Jeg håper inderlig at Dere blir med meg videre, og at enda flere lesere kommer til bloggen min!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på YouTube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg