Jeg blir litt skremt av min egen utvikling!

Licensed from: Capri23auto pixabay.com 

Det er veldig rart for meg å se på bilder fra tidligere. Bare det siste året har jeg forandret meg veldig mye. Det gjelder både på innsiden og utsiden. Jeg føler meg så annerledes nå enn da. Det er veldig rart å tenke på. For jeg er jo meg selv også. Det er bare så utrolig mange ting som har endret seg i livet mitt. Jeg sitter her og skriver på blogg. Jeg har min egen Youtube kanal, og poster filmer hver eneste dag. Jeg snakker til kameraet som om det var et menneske. Jeg sminker meg nesten hver eneste dag. Det er viktig for meg at jeg har fine klær. Jeg trenger plutselig sko og vesker som matcher til antrekket mitt. Hvem er jeg egentlig blitt? Jeg trenger jammen meg litt tid til å finne meg selv helt igjen i dette kjøret her.

Licensed from: Capri23auto pixabay.com 

Jeg liker det veldig godt. Det er ikke det. Men noen ganger så blir jeg minnet om tidligere tider, og da kommer det noen tanker inni hodet mitt. For alle disse tingene kommer frem jo tryggere jeg blir. Det handler om innestengte følelser og sider i meg selv. Jeg har vært i en dvale. Eller i et overlevelsesmønster. Det er vanskelig å forklare. Men endelig har jeg kommet frem som den kvinnen jeg faktisk er. Det handler om veldig mange ting som jeg ikke klarer å begripe. Det er merkelig hvordan man kan stenge ned store deler av personligheten sin kun for å overleve. Nå er jeg endelig i ferd med å finne meg selv, og like meg selv. Det tar tid, men det er riktig vei. Min feminitet skal ikke gjemmes bort lenger. Det er i hvert fall helt sikkert. Jeg er kanskje en kvinne som blomstrer sent, men det får heller bare være sånn.

Licensed from: Capri23auto pixabay.com 

Jeg koser meg nå. Selv om det faktisk stresser meg litt iblant også. For det hender at tvilen kommer snikende. Når den dårlige selvtilliten plutselig spiller meg et puss. Men den jages vekk igjen. For nå vil jeg leve livet til fulle! Det har jeg faktisk fortjent, og jeg skal kose meg så mye som overhodet mulig. Jeg skal blomstre med veldig god samvittighet!

Vi blogges! 

Følg gjerne WeLG Foredrag på YouTube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg