Nydelige scrunchies til håret mitt!

Jeg har blitt veldig glad i håret mitt, og liker at det begynner å bli langt. Men nå er det også slik at det noen ganger er litt i veien, og da ønsker jeg å sette det opp i hale. Jeg har kun hatt noen svarte strikker, men fikk lyst på noen fargerike scrunchies til håret mitt! Det fant jeg veldig enkelt på Ali ekspress appen. Det er der som jeg har kjøpt mesteparten av mine hårbøyler til en veldig billig penge. Det viste seg at der var et enormt utvalg å velge mellom. Der var i nydelige farger og mønster. Det var utrolig billige priser, og jeg valgte da å bestille inn noen blomstrete i ulike farger.

De kom i posten et par uker etter bestilling. Jeg var veldig spent på å se fargene og mønsteret. Jeg var jo ikke sikker på at de ville være like flotte som de så ut til på bildet. Men jammen meg ble jeg veldig positivt overrasket! Alle sammen var i nydelige farger og blomstermønster. De var gode i strikken også, og jeg elsker dem! Det frister veldig å bestille inn flere, men det får vente til budsjettet tilsier det. Jeg er veldig glad for at jeg bestilte dem, og har virkelig fått valuta for pengene. Det er veldig rart hvordan ting kan være så billige bare fordi man velger å bestille dem via internett. 

Jeg gleder meg til å bruke disse fremover! Det er kjekt å kunne variere litt i frisyrer. Nå har jeg muligheten til å bruke mange ulike hår accessoirer. Jeg har veldig mange hårbøyler, og jeg bruker det nesten daglig. Men når jeg er her hjemme så liker jeg å ta opp håret litt fra ansiktet ved hjelp av strikk eller en scrunchie! Håper at Du liker bildene og innlegget mitt! Husk at jeg kommer med nye innlegg hver eneste dag. Det er også ny video på min YouTube kanal hver eneste dag! Jeg koser meg med å lage kreative innslag til Dere! Ha en strålende kveld alle sammen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg