Det fine plagget som blir hengende i skapet!

Reklame | Reklame, men ikke sponset eller betalt!

Har Du noen plagg som du nesten aldri bruker, men som likevel ikke blir kastet? Det har jeg. Sånn som denne nydelige blå toppen her fra Days Like This. Den er kjempefin, og veldig behagelig å ha på seg. Fargene er fine, og mønsteret er litt spenstig. Jeg kjøpte den for et par år siden, men er nesten aldri i bruk. Hvorfor blir det slik? Jeg merker at der må en endring til her. Jeg må jo kunne bruke de plaggene som jeg faktisk har hengende i mitt klesskap. Hvis ikke må jeg la andre få overta plagget. Det er ikke riktig å bare la det bli hengende. I mange tilfeller tror jeg rett og slett at vi glemmer det, og så bruker vi de samme favorittene gang på gang. Det er noe som flere kjenner seg igjen i. 

Jeg tror kanskje at mønsteret har skremt meg litt fra å bruke dette plagget. Men så er det jo et fint plagg likevel. Her handler det om å bryte noen vaner, og velge litt andre klesplagg iblant. Jeg kan bruke denne toppen til både jeans og finbukser. Den kan også brukes sammen med skjørt. Så her handler det rett og slett om å ta den i bruk. Så kan jeg ta avgjørelsen etter hvert på om den er ok for meg. Hvis ikke så blir det Fretex. Det er et luksusproblem egentlig, og jeg skjemmes litt over det. For jeg bør bli flinkere til å få brukt alle plaggene som jeg faktisk eier. Jeg er ganske flink til å rydde i garderoben min jevnlig. Da finner jeg stadig vekk nye skatter som jeg hadde glemt bort at jeg faktisk hadde kjøpt.

Jeg er ikke den eneste som har skjulte skatter i klesskapet! Man trenger en liten påminnelse om det iblant, og en ryddesjau er som regel greit å starte med. Nå nærmer det seg å bytte over fra sommer til høstgarderobe. Da er jeg alltid ganske så streng med meg selv med tanke på hva jeg skal bruke, og hva som jeg skal beholde. Jeg gleder meg uansett til en spennende høst, og jeg vet at min garderobe er godt forberedt på alle de kjekke tingene som skal skje fremover! Jeg gleder meg til å ha Dere med meg på ferden!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg