Nye Lipliner On the Point fra Makeup Mekka!

Reklame | Reklame, men ikke sponset eller betalt!

Endelig fikk jeg tak i LIP liner som har skru funksjon! Da kan man endelig ta farvel til den ekle blyantspisseren! Makeup Mekka har kommet med nye leppe blyanter, og de er veldig i veldig fine farger. Det var også veldig greit å finne informasjon om hvilke blyanter som passet til deres leppestifter. Jeg har nå brukt dem en del ganger, og det er stort sett bare positivt å si om dem. Det eneste som jeg reagerer litt på, er at de knekker litt lett for meg. Det er kanskje jeg som er for hardhendt, men føler vel egentlig at blyantene er litt vel tynne. Fargene er derimot veldig fine, og jeg har allerede funnet noen favoritter som jeg garantert kommer til å bruke fremover.

Jeg merker en stor forskjell når jeg har brukt lipliner eller ikke. Det blir mer farge på leppene, og jeg føler at de ser mer fyldige ut. Fargen sitter også på mye lengre, og det ser jeg på som en meget stor fordel. Jeg jakter nemlig alltid på sterke farger som virkelig sitter lenge på, og ikke smitter av. Jeg elsker å ha røde lepper, men liker ikke når de setter merker på glass eller det er fare for å få flekker på klærne. Men det er en helt annen ting som jeg kan skrive mer om siden. Jeg har i hvert fall brukt disse blyantene nå, og jeg mener at de er veldig gode og rimelige. Det er det som er så kjekt med på handle sminke hos Makeup Mekka. Det koster lite, og produktene er stort sett i veldig god kvalitet.

Så jeg anbefaler deg å teste ut disse blyantene. Der er mange nude farger å velge mellom, og også gode rødfarger. Jeg valgte å kjøpe en pakke som inneholdt alle sammen, men de selges også enkeltvis. Du finner masse fin sminke på www.makeupmekka.no ! For meg er det rene godtebutikken, og jeg gleder meg alltid til nyheter der ganske så ofte!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg