Jeg er rolig så lenge jeg kan planlegge!

Licensed from: Free-Photos pixabay.com 

Det er en del jobb å skulle oppdatere bloggen min to ganger hver eneste dag. Men jeg elsker å jobbe med formidling. Det gir meg energi, og jeg får brukt mine kreative sider. Jeg poster et innlegg hver morgen som handler om terapi, livet og følelser. De innleggene skriver jeg når jeg føler for det, og jeg ligger alltid i forkant. Hver kveld kommer der innlegg som har med mote og trender å gjøre. De jobber jeg med jevnt og trutt. Noe kan jeg planlegge litt frem i tid. Mens noen ganger blir det postet litt fortløpende. Jeg har en del interesser nå som gjør at dette er ekstra kjekt å holde på med.

Licensed from: rawpixel pixabay.com 

Jeg har en publiseringsplan. Der har jeg datoene, og jeg skriver inn titlene på hvert innlegg. Jeg har også plass til å skrive inn tittelen på videoen som blir publisert på Youtube hver dag. Jeg har tatt et valg om å satse skikkelig på dette fremover. Det er en langsiktig plan, og jeg skal jobbe iherdig med å ha aktuelt innhold på bloggen min. Det var på tide med en endring, og jeg trives dem den nye ordningen min. Jeg måtte ha en ny vri på bloggen. Det var på tide å frigjøre seg litt fra kun psykisk helse. Mitt liv består av så mange flere ting, og jeg hadde lyst til å vise mer av det her på bloggen også. 

Licensed from: Free-Photos pixabay.com 

Jeg klarer dette så lenge jeg planlegger dette godt. Da vet jeg hva jeg må jobbe med til enhver tid. Det betyr frihet til å gjøre andre ting når alt allerede ligger klart. Jeg orker ikke å begynne med å skrive et innlegg klokken åtte hver morgen. De innleggene er alltid klare på forhånd. Og på den måten får jeg også tid til å tenke over hva jeg har skrevet, og være sikker på at jeg ønsker å publisere innholdet. Noen ganger skriver jeg nesten uten å tenke over det. Ordene må bare komme ut av meg. Da er det ekstra viktig å lese skikkelig gjennom det etterpå før man publiserer. 

Jeg har god kontroll. Nå vet jeg at det er det som trengs for å klare dette. Jeg setter av tid til jobbing og hvile. Men jeg skriver ganske ofte innlegg sent om kvelden. For det er kanskje da jeg har mest behov for å tømme hodet mitt. Det er blitt en blanding av terapi og jobb dette her. Jeg tror det kommer til å bli en bra kombinasjon for min del! Og jeg håper inderlig at Dere liker utviklingen!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på YouTube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg