Jeg savner kollegaer iblant!

Det hender at jeg føler meg ensom i min jobb. Jeg skriver blogg hver eneste dag, og jeg lager video til min YouTube kanal. Jeg merker at jeg noen ganger virkelig kunne tenkt meg å ha andre voksne mennesker rundt meg på jobb. For noen ganger trenger man noen å diskutere med, eller utveksle ideer med. Men så er det nok dette som er løsningen for meg fremover. Det er veldig viktig for min familie at jeg har hjemmekontor. Da kan jeg være mamma også når det behøves. Vi er nødt til kombinere det slik. Det er likevel slik at jeg savner det iblant, og kunne tenkt meg å hatt et lite kontor et sted. Jeg vet ikke hvordan jeg kommer til å løse det i fremtiden. men fortsetter å jobbe her hjemme i årene som kommer. 

Jeg forsøker å bygge min egen plattform. En jobb som krever masse tid og energi. Jeg må i tillegg være kreativ og svært tålmodig. Det er ikke rart at man noen ganger føler seg veldig alene i det man driver med. Jeg har hørt flere store youtubere som sier akkurat det samme. Det er en krevende jobb, og man må hele tiden produsere innhold. Så bygger man sitt eget varemerke på en måte, og må bruke seg selv aktivt innenfor egne grenser selvfølgelig. Jeg vil virkelig satse på dette fremover, og jeg er veldig klar på at det faktisk er en jobb. Selv om ikke inntjeningen er så stor enda, så kan det komme etter møysommelig og tålmodig jobbing. Det føles veldig godt å ha noe eget som jeg kan jobbe med!

Det er viktig for meg å kunne delta i samfunnet. Men det må gjøres på min egen måte, og i mitt eget tempo. Jeg har lært meg mye, og jeg vet mer hva som kreves for å komme seg fremover. Jeg kan ta en kikk på det som jeg allerede har oppnådd, og se at ting skjer etter hvert som man jobber aktivt og tålmodig. Jeg er veldig sta, og det kommer godt med i en slik sammenheng. Jeg har staket ut en kurs for de neste årene, og jeg skal gjære mitt aller beste for å komme meg velberget gjennom en del prosesser. Det er en deilig følelse å vite at man ikke lenger ligger helt nede. Jeg er i ferd med å reise meg skikkelig, og stå stødig på egne bein! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg