Velg riktig størrelse på klær!

Licensed from: Free-Photos pixabay.com 

Jeg har en utfordring når jeg skal shoppe klær til meg selv. Jeg kjøper nesten alltid litt for store klær. Det er så lett å bare ta den størrelsen som du egentlig alltid pleier å bruke, og så gidder man ikke å gå i prøverommet i butikkene. Jeg må faktisk skjerpe meg ganske så kraftig på dette området. Min kropp har endret seg ganske så mye de siste årene, og jeg følger ikke helt med. Nå forsøker jeg å faktisk kjøpe den størrelsen som er passer best for min kropp her og nå. I veldig mange tilfeller så kan jeg ta en annen størrelse enn den største. Men noen steder er jeg nødt til ¨å bruke den største størrelsen. Det varierer fra merke til merke. Jeg må rett og slett bruke mer tid inni butikken, og ta på meg klærne.

Licensed from: quinntheislander pixabay.com 

Det er noe som jeg ikke er særlig flink til. Jeg trenger ikke å automatisk ta det som er størst i hele butikken. Det ender liksom med at jeg ikke viser frem min kropp slik som den faktisk er. Jeg skal jobbe med dette fremover, og våge mer. Men penere sko og vesker til antrekkene mine. Da blir det en helhet som vil gi mitt utseende et løft og forbedring. For min del sitter veldig mye av dette i hodet mitt, Jeg må lære meg selv nye vaner, og nye måter å tenke på. Det kommer til å ta tid, og jeg må våge å ha fokus på mitt eget utseende velvære. Selvfølgelig i en sunn porsjon. Jeg har gått gjennom hele garderoben min, og jeg det var masse spennende å finne der.

Licensed from: JamesDeMers pixabay.com 

Nå gleder jeg meg til å bruke min høstgarderobe! Jeg har mange antrekk klare inni hodet mitt, og jeg skal være feminin! Noen ganger litt rocka også, og det er jo lov det! Når klærne passer kroppen min skikkelig, så kan jeg være mer trygg på meg selv. Der vil komme tider hvor jeg virkelig skal ut av min egen komfortsone denne høsten. Da er det ekstra viktig å ha trygghet inni seg selv, og også ha orden i garderoben. Når man er på jobb så vil man jo se presentabel ut i de ulike settingene. Jeg føler meg heldig som får oppleve mye spennende denne høsten! Jeg håper at dette innlegget kan minne dere på hvor viktig det er å sjekke sin garderobe, og finne sin egen stil! Lag din unike garderobe, og finn den riktige størrelsen på klærne!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg