Finn din egen stil!

Der er alltid nye trender som kommer mot oss i motebildet. Hver eneste sesong kommer der nye farger, og man kan iblant få hakeslepp når man ser nye måter å style et antrekk på. Jeg synes det er veldig kjekt å få ny inspirasjon når det kommer til mote, men jeg må hele tiden finne løsninger som passer min kropp og stil. For det er ikke alt som kan brukes av alle. Det er noen ganger litt demotiverende når man ser at dette kommer ikke til å passe min kropp i det hele tatt. Men jeg har lært meg til å finne løsninger. Man kan nemlig ta noen biter fra den nye trenden, og kombinere det med sin personlige stil. Da er du tro mot deg selv, men likevel litt med på det nye som skjer i motebildet. 

Jeg pusher meg selv ut av komfortsonen iblant. Det er spennende med nye stiler. Jeg har blant annet en skipperlue som jeg skal bruke nå i høst. Det er ikke noe jeg bruker hver dag, men den passer til en del antrekk. Jeg skal være litt mer rocka, og trygg på meg selv denne sesongen. Det er lov å leke litt med nye stiler, og likevel holde på sin egen stil. Det er deilig på høsten med varme plagg lag på lag, og i deilige farger. Jeg gleder meg til strikkegensere og store skjerf. Men øredobber og kanskje skipper lua på plass! Jeg ser det for meg, og vet at det kommer til å fungere så fint for min del! Med sko og vesker på plass, så vil dette bli veldig bra!

Jeg har valgt å kjøpe to basis skjørt i høstens farger. De kan jeg kombinere sammen med andre plagg fra forrige sesonger. Det er ikke dyrt å følge med i motebildet dersom man velger litt smarte løsninger. Det handler om å finne de plaggene som kan kombineres med det man allerede har i garderoben. Jeg har ikke budsjett til å ha en splitter ny garderobe hver eneste sesong, og jeg må finne andre måter å løse ting på. Nå har jeg funnet skjørt som kommer til å brukes veldig mye, og som holder seg i flere sesonger. Jeg liker veldig godt relativt korte skjørt siden jeg er såpass lav. Det passer ikke meg å bruke skjørt med medium lengde. 

Vi må alle sammen finne våre egne løsninger. Jeg liker å være velkledd, og føler meg tryggere da. Det skjer noe med meg når finplaggene , makeup, sko, øredobber og veske er på plass. Da kan jeg erobre hele verden , og føle meg selvsikker i jobben min! Jeg prøver så godt som jeg bare kan. 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg