Høstmote fra Cubus!

Reklame | Reklame, men innlegget er ikke sponset eller betalt!

Jeg er i gang med å få hjem noen nye plagg til årets høstgarderobe! Det er alltid like kjekt hvert eneste år når høstmoten kommer i butikkene. Jeg elsker gode og myke plagg. Og fargene som kommer nå er jo aldeles nydelige. Jeg har en del fine plagg allerede, så jeg forsøker å ikke kjøpe så veldig mange plagg nå. Men det er ikke så enkelt. Jeg fikk nylig hjem en pakke fra Cubus. Der hadde jeg bestilt to plagg fra deres nyeste kolleksjon.  Jeg fikk hjem en brun og en lilla genser/kjole. De er så utrolig myke og varme. Det er plagg som jeg virkelig gleder meg til å bruke fremover. Det blir enten med tykk strømpebukse eller tights. Så skal jeg style de med lune skjerf og muligens en baker boy hatt. Jeg har liksom et bilde inni hodet mitt på hvordan dette kommer til å bli! 

Jeg har blitt så utrolig mye mer interessert i mote og trender! Det er veldig rart for meg å se tilbake på bilder. Store endringer på bare det siste året. Men jeg mener at det er utelukkende positivt for meg. Nå er jeg i ferd med å finne en trygghet inni meg selv, og det vises på utsiden. Jeg er en tøff dame, men har et varmt hjerte. Det er gøy å kle seg litt annerledes iblant. Det er utrolig at jeg våger å bruke hatt. Men jeg føler meg så fin, og bærer den med stolthet. Det er en ny følelse som jeg elsker! Man kan finne sin egen stil, og bare være seg selv fullt og helt. Det er det som er aller viktigst for meg i tiden som kommer. Jeg vil bruke plaggene mine akkurat slik som jeg selv liker det. Jeg kan faktisk lage min egen stil, og være veldig stolt av den! Det er kjekt med alle de hyggelige kommentarene som kommer min vei for tiden! Det varmer hjertet mitt!

Jeg gleder meg til høsten! Det blir kjekt å ta i bruk disse nye plaggene. Det er mye som skjer fremover, og mange arrangement som skal besøkes. Da er det alltid kjekt å ha en del plagg å velge mellom. Jeg skal bygge meg en garderobe som kan vare i mange år. Jeg vil ha en del basis plagg som ikke går av moten. Så blander jeg dem med de ulike trendene som kommer underveis. Det vil bli en fin miks av nytt og gammelt i skapet mitt. Favorittplagg får være med videre til nye sesonger. Jeg merker at dette er noe som jeg virkelig skal kose meg med i tiden som kommer!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg