Små steg er likevel fremgang!

Det hender at jeg blir veldig utålmodig, og kjenner på en motløshet. Det føles som om jeg ikke kommer meg noen vei, og at målene mine er altfor langt vekk. Men det er jo noe som er helt normalt når man forsøker å skape sitt eget firma. Det er da jeg må tenke at små steg er også fremgang! Jeg har kommet veldig langt. Det har skjedd mange ting underveis, og jeg bygger meg opp. Nå er det en del mennesker som kjenner til meg og WeLG Foredrag. Jeg må forsøke å huske på at jeg har startet opp fra ingenting. Det var ikke noe som het WeLG Foredrag. Nå har jeg skapt noe som skal vokse seg større med tiden. Hver eneste dag produserer jeg innhold, og er aktiv på sosiale medier. Jeg er interessert i nye muligheter, og forsøker alltid å finne gode ideer til innhold.

Det er ikke noen som vet hvor dette ender. Jeg kan oppnå mine mål, eller jeg kan gå rett på en smell. Men jeg skal vite med meg selv at det ble gjort en iherdig innsats over tid. Nå er det så mange ting som jeg har troen på. Det er mange dører som skal åpne seg underveis. For meg så gjelder det å holde motet og motivasjonen oppe. Når jeg er som mest lei, så ser jeg bakover for å finne ut hvor jeg kom fra. Da blir jeg fylt opp med stolthet over min egen motivasjon og innsats. Det gir meg håp om å engang få litt mer fortgang i sakene. Jeg tror det kommer etter hvert, og det er sikkert sunt for meg å bygge meg sterkere først. Da kan jeg lettere håndtere de mulighetene som vil dukke opp etter hvert.  Jeg har bestemt meg, og jeg skal komme meg videre med mine ideer!

Det er spennende å skape noe helt eget! Men jeg skal ikke legge skjul på at det til tider er hardt. Man har så inderlig lyst til å gjøre så mye. Men så gjelder det å ha is i magen ,og jobbe langsiktig. Det er viktig for meg å ha en god plan , og den jobber vi med jevnlig. Det er godt å kunne diskutere med min kjære mann på disse tingene. Vi finner veien sammen, og det føles veldig trygt og godt for meg. Jeg gleder meg til å komme noen hakk videre i mine prosesser etter hvert som tiden jobber med meg! Jeg er heldig som får sjansen til å satse!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg