Jeg elsker Baker Boy hatter!

Reklame | Innlegget inneholder reklame, men er ikke sponset eller betalt.

Jeg elsker hatter! Det hadde jeg aldri trodd at jeg skulle si høyt. Men jeg har virkelig fått opp øynene for alle de kjekke motetrendene som er aktuelle nå. Jeg har fått hjem noen hatter i Baker Boy stilen, og det er en stor favoritt hos meg! Det er perfekt dersom man har en dag hvor håret ikke vil samarbeide. Da er det bare på med hatten, og ingen legger merke til håret ditt. Jeg synes det er en tøff stil, og det passer meg godt. Jeg har nemlig et behov for å kunne gjøre antrekkene mine litt tøffere iblant. Da er en slik hatt veldig viktig for å kunne skape den looken som jeg virkelig ønsker meg. Det er mange varianter på markedet, og ulike prisklasser. Jeg har noen rimelige, og noen som koster litt mer. 

Man merker forskjell på kvaliteten. Men alle hattene fungerer veldig bra. Nå har jeg fått hjem flere farger og varianter. Jeg gleder meg veldig til å bruke dem gjennom høsten og vinteren. Nå kan jeg variere mye med hvordan jeg ønsker å se ut. Jeg har mange hårbøyler som jeg også bruker ofte. Det er kjekt å ha flere muligheter. Nå setter jeg sammen antrekk, og kan gjøre dem både klassiske og mer rocka. Det gjenspeiler min personlighet. Det liker jeg veldig godt. Noen ganger må man bare kaste seg litt ut av komfortsonen, og våge å være seg selv. Jeg skal bære mine hatter med stolthet, og ikke skjemmes en eneste gang. Det er nemlig lov å teste ut nye stiler og tilbehør til antrekkene!

Jeg blir veldig giret når jeg kan leke med slike kjekke trender innenfor mote. Det blir en kjekk høst hvor jeg virkelig skal kose meg i lune og varme plagg. Høsten er helt klart min favoritt årstid når det kommer til klær og mote. Jeg bruker en del tid på å tenke ut ulike antrekk, og hvordan jeg kan style dem. Slikt tenkte jeg ikke mye på før. Nå er det andre tider her i huset, og jeg koser meg veldig mye. Takk og pris for at jeg endelig er trygg nok i meg selv til å gjøre som jeg vil! Det er noe som jeg har lengtet etter, og som jeg virkelig skal nyte i tiden som kommer!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg