Jeg er helt nødt til å planlegge!

Licensed from: geralt pixabay.com 

Det er mange små brikker som skal på plass for å skape fremgang for WeLG Foredrag. Jeg er veldig aktiv på sosiale medier. Det er faktisk noe som jeg er nødt til å prioritere. For der kan jeg poste innlegg, og skape blest om meg selv og mitt firma. Jeg bygger opp en relasjon med mine følgere, og jeg skaper en trygghet. Man blir liksom “kjent” med hverandre, og det skaper en kommunikasjon som er viktig i fortsettelsen. Det er ikke få timer i løpet av en uke som tilbringes på sosiale medier for min del. Alt handler som regel om hvordan kan få ut mine ideer og tanker til alle sammen. Jeg koser meg når jeg jobber med dette. Men det tar tid, og etter hvert også en del krefter.

Licensed from: FirmBee pixabay.com 

Først så skal jeg har en ide til enten blogginnlegg eller Youtube video. Så skal dette faktisk produserer. Det kan ta tid å skrive et innlegg, eller det kan komme veldig enkelt. Så skal man ta bilder, eller finne relevante bilder. Når jeg lager video, så skal det både filmes og redigeres. Så skal jeg sette sammen alle klippene, og få det til å bli en fin film. Deretter postes innlegg eller video på de respektive plattformene. Men jobben er ikke ferdig da. Da må jeg komme meg i gang med å dele de på sosiale plattformer som Facebook, Instagram, Linkedln og Twitter. Alle slike små ting er veldig viktige for å kunne skape et resultat. Det gjelder å dele linker alle steder til enhver tid, og ha oversikten over når neste innlegg skal være klart.

Licensed from: FirmBee pixabay.com 

Jeg poster to blogginnlegg og en video hver eneste dag! Det er en veldig stor jobb. Jeg merker at det krever en del kreativ jobbing, og jeg trenger en ganske streng disiplin for å kunne klare det. Nå er jeg i tenkeboksen for å finne en god løsning på jobbing. Jeg skal fortsette, men jeg vil ha enda mer struktur på mine egne arbeidsdager. Jeg samarbeider med NAV for å finne ideer og løsninger som kan fungere for meg og mitt firma. Det er veldig viktig for meg å kunne kombinere jobb, helse og familie. Det krever geniale løsninger, og velvilje fra flere parter. Jeg har i hvert fall mange tanker og ideer som jeg ønsker å ta frem i lyset. Det er spennende å skape noe helt eget. Jeg er veldig spent på hva fremtiden kommer til å gi meg av opplevelser og resultater.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg