Hva er drivkraften min?

Licensed from: pasja1000 pixabay.com 

Jeg opplever ganske ofte at andre mennesker lurer på en ting. De skjønner ikke hvordan jeg klarer å være så ivrig på alle mine kanaler. Det er noe som de ikke helt skjønner. Hvorfor har jeg en slik drivkraft inni meg? Jeg har faktisk lurt på det selv også. For noen ganger kan det være fristende å gi opp alt sammen. Men jeg kan ikke klare å gi meg. Det er noe inni meg som jager meg videre i livet. Som forteller meg at der ligger gode ting og venter på meg. Jeg er faktisk helt sikker på at jeg før eller senere kommer til å finne en god løsning som faktisk gir meg veldig gode resultater. Det er krevende å leve med en slik gnist inni kroppen. Noen kaller det nok også for ADHD. Men jeg har ikke den diagnosen formelt sett. Jeg har en hjerne som er traumatisert, og som nesten aldri sover.

Licensed from: Capri23auto pixabay.com 

Jeg trenger noe konstruktivt å jobbe med i hverdagen min. Hvis ikke så spiser depresjonen meg helt opp. Livet har gitt meg noen skikkelige karameller, og jeg lever med skader som aldri kommer til å forsvinne helt. Det er ekstra viktig for meg å holde meg i aktivitet slik at tungsinnet ikke får overhånd. Men jeg vet at det ikke er helt heldig når det blir for intenst. Jeg jobber derfor for å finne en balanse som faktisk fungerer optimalt for min del. Jeg prøver og feiler, men jeg gir meg jo ikke. Det er så kjekt og motiverende å se at folk heier på meg. Jeg blir så glad hver gang der kommer en abonnent til på Youtube. For jeg kommer meg stadig nærmere målet. Det er viktig å sette seg noen delmål, og jobbe seg frem til dem gang på gang. Jeg trenger store doser med mestringsfølelse i min hverdag. 

Licensed from: _Alicja_ pixabay.com 

Jeg klarer ikke helt å forklare min situasjon. Men jeg vet hva jeg vil. Noen av målene er det kun jeg som vet. Det handler om at jeg ikke ønsker å dele alt i offentligheten. Da blir det et emne som alle skal mene noe om, og som kanskje der blir negativitet rundt. Jeg er veldig sikker på hva jeg ønsker meg. Men jeg trenger mer tid og midler. Alt kommer til å fikses en gang. Jeg gleder meg som et lite barn til jeg kommer videre i mine prosesser!

Vi blogges!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg