Jeg gleder meg til høsten!

Licensed from: HeungSoon pixabay.com 

Det er noe helt eget med høsten. Jeg er faktisk veldig glad i den årstiden. Man kommer inn i rutiner igjen etter sommerferien. Det er det som fungerer aller best her hjemme hos oss, og det tror jeg er likt for de aller fleste. Så er det koselig med rolige kvelder hjemme med lys og pledd på sofaen. Jeg er jo en frysepinn, så det er ikke lenge før jeg setter i gang med å fyre i ovnen her hjemme. Det er noe koselig ved den mørke tiden også. I tillegg så har jeg mange planer denne høsten, og ukene kommer til å fly av sted. Jeg gleder meg veldig, men er også litt spent på hvordan kroppen min takler det. Jeg håper inderlig at jeg har nok energi til å få unnagjort det som er på programmet fremover. Jeg får legge inn mer trening og hvile dersom det behøves.

Licensed from: ImageDragon pixabay.com 

Det er kjekt å komme i gang med de vante aktivitetene også. Jeg gleder meg til danse litt hver uke, og holde meg i fysisk aktivitet. Der skjer mange spennende ting i mitt frivillige arbeid denne høsten. Jeg skal på tre turer til Østlandet i forbindelse med Mental Helse Vest Agder. Så har jeg min egen konsert i oktober. Det er nok det som jeg gleder meg aller mest til. For det er så spennende å skulle ha sin egen konsert her i Mandal. Endelig skal jeg komme skikkelig i gang med musikken her hjemme. Det blir mye øving frem mot konserten, og jeg skal være helt trygg på alle sangene. Det er ekstra viktig for meg for å kunne prestere så bra som overhodet mulig.

Licensed from: 9355 pixabay.com 

Jeg er heldig som får lov til å gjøre så mye kjekt! Det er viktig for meg å være i aktivitet, og lære masse nytt hele tiden. Jeg skal også jobbe hver dag med bloggen min og YouTube kanalen min. Det føles veldig godt å kunne ha mitt eget opplegg fremover. Jeg er veldig stolt over min egen innsats. For jeg kunne glatt lagt meg under dynen, og ikke orket noen verdens ting. Men slik er ikke jeg skrudd sammen. Og det er jeg veldig glad for! Nå er det bare å planlegge veldig godt, og så kommer jeg meg velberget gjennom en veldig innholdsrik høst! Takk for at Du følger meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg