Litt skummelt, men aller mest gøy!

Licensed from: StockSnap pixabay.com 

Jeg skaper mine egne plattformer. Det er snakk om både blogg, foredrag, video og konserter. Jeg forsøker å skape mitt helt eget varemerke, og det handler om meg og mine talenter/erfaringer. Det er veldig skummelt å satse på seg selv. Men jammen meg er det ganske gøy også! Jeg sitter her uten å ha tjent mange penger på dette konseptet, og likevel digger jeg det! For det handler ikke aller mest om penger for min del. Ja, jeg vil at dette skal bli lønnsom business på sikt. Men jeg vil aller mest få lov til å formidle mine tanker og erfaringer til DERE! Jeg har lyst til å bruke mine talent innenfor musikken til å formidle mine følelser. mine kreative evner skal brukes så godt som jeg kan, og det er mange ting som må læres fremover. Jeg gjør alt selv. Det er mange ting som produseres av meg hver dag, og jeg markedsfører meg selv. Alt ut fra meg selv, og mitt liv.

Licensed from: FirmBee pixabay.com 

Noen ganger tenker jeg at dette kommer til å gå åt skogen. Men så blir jeg minnet på det som allerede har skjedd, og de dørene som allerede er blitt åpnet opp for meg. Jeg føler meg sikker på at der skal skje masse spennende i livet mitt fremover. For jeg våger å leve! Jeg vil kjenne på oppturer og nedturer sammen med dere. Jeg skal kjenne på en liten uro i magen min. Den skal holde meg i vater, og passe på at jeg ikke flyter ut på dypt vann. Man skal være litt nervøs når man skaper sitt eget varemerke. Jeg vet at det kommer til å ta lang tid. Men jeg vet også at det er liv laga. Nå handler det aller mest om å komme seg ut i verden via internett, og skape innhold til mine sosiale kanaler hver eneste dag. Da vil man komme seg videre steg for steg. Bare tenk på hvordan ting var for noen år siden. Fy søren jeg har tatt mange steg siden den gang, og det gjør meg veldig stolt og glad!

Licensed from: FirmBee pixabay.com 

Jeg jobber mot mine mål hver eneste dag. Noen ganger tar jeg små pauser for å ta meg inn litt. Men stort sett så jobber jeg en del hver eneste dag. Det handler om at jeg har en indre gnist som ingen kan ta fra meg. Jeg føler endelig at jeg er på riktig spor, og at verden venter på meg. Det kan høres ganske pompøst ut, men jeg tror virkelig at dette kommer til å ende bra for meg og min familie. Små steg hver eneste dag fører meg videre, og nye dører vil åpne seg etter hvert som jeg stiger fremover!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg