Mine barn er ikke til salgs!

Licensed from: TheDigitalArtist pixabay.com 

Der har skjedd en del endringer her på bloggen den siste tiden. Jeg har nå en miks av vanlige innlegg og kommersielle innlegg på bloggen min. Det er noe som jeg står inne for ,og som jeg ønsker å ha det i tiden fremover. Men det betyr ikke at jeg har endret på mitt standpunkt. Jeg kommer ikke til å bruke mine barn her på bloggen! Der er altfor mange barn som blir brukt i annonser og kommersielle samarbeid mellom bloggere og kommersielle aktører. Jeg liker det ikke, og jeg kommer ikke til å blande mine barn inn i denne bransjen her. Dersom jeg noen gang inngår en avtale med en kommersiell aktør, så vil det kun involvere meg og ikke resten av familien min. Det er noe som jeg er veldig streng på , og det gjelder også på YouTube. Mine barn kommer ikke til å bli avbildet eller tatt med på video. Jeg skriver heller ikke navene deres her på bloggen. Jeg vil verne om dem så godt som jeg bare kan.

Licensed from: Skitterphoto pixabay.com 

Jeg vil ikke bruke mine barn for å kunne tjene penger eller få gaver. Jeg skriver en del om morsrollen, men jeg passer på at jeg ikke gir for mye av vårt privatliv. Jeg kan være veldig personlig på egne vegne, men ikke så veldig privat. Det er et viktig skille som jeg virkelig ønsker å ha i fremtiden også. Jeg vet at mange er veldig enige med meg i dette, og at noen er uenige. Jeg kan kun gjøre det som føles riktig for meg og min familie. Når barna mine blir myndige, så kan de bestemme helt selv. Men jeg skal ikke fore internettet med bilder og videoklipp med dem som barn. Jeg føler meg trygg på mine grenser, og det nytter ikke å argumentere i mot meg på det. Der er jeg faktisk veldig bestemt, og penger kan ikke endre på det! Jeg vil heller betale for mine ting selv, enn å føle at jeg bruker mine egne barn. Jeg tror det er en fordel for meg at jeg er såpass voksen i alder. For jeg kan forstå at unge bloggere kan bli fristet til å ta imot masse kjekt!

Licensed from: TimHill pixabay.com 

Jeg har valgt å ha en offentlig stemme. Det har ikke resten av familien valgt. Men jeg er heldig som har støtte her hjemme, og kan fortsette med mine prosjekter hver eneste dag. Så skal barna få vokse opp i fred, og jeg kan jobbe med mitt. Det er deilig å ha en egen atmosfære som ikke blir delt med hele verden. til og med jeg trenger det. For jeg kan dele mye, men jeg trenger å ha noen fristeder hvor kameraet legges bort, og jeg er kun mamma/ektefelle!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg