Jeg falt sammen!

Licensed from: manfredrichter pixabay.com 

Jeg har noen dager iblant som virkelig er vanskelige å komme seg gjennom. Det er mange ting som skjer i privatlivet mitt. Jeg kjenner at noen ganger så faller jeg sammen. Det blir så utrolig mye som er vondt og vanskelig å takle., Men jeg må stødig, og være sterk atter en gang. Jeg klarer det, men det koster meg mye. For noen dager siden hadde jeg et sammenbrudd. Det ble bare altfor masse på en gang. Det er vanskelig å kunne forklare når man samtidig ønsker å holde detaljer for seg selv. Men jeg måtte la mange tårer komme ut, og det var mye sinne og fortvilelse på en gang. Det er noe som jeg ikke liker, og som sitter i kroppen min noen dager. Men jeg er heldig som har en familie som gir meg tid til å komme til hektene igjen etter en slik smell. 

Licensed from: manfredrichter pixabay.com 

Jeg fikk kommet meg av sted på musikkterapi dagen etterpå. Det var veldig hardt å komme i gang, men jammen meg gjorde det underverk nok en gang. Etter noen timer med de herlige menneskene som jeg spiller sammen med, så løsnet mye inni meg. Jeg fikk synge og spille i flere timer. Det er så utrolig deilig å kjenne på den mestringsfølelsen. For meg så er det den aller beste medisinen. Når jeg er så langt nede iblant, så musikken ekstra viktig for meg. Jeg må bruke de verktøyene som bygger meg opp igjen. Verden kan være brutal og vanskelig. Men jeg er heldig som har mulighet til å kose meg med musikken to dager i uken. Jeg nyter hvert eneste minutt. 

Licensed from: Konevi pixabay.com 

Det er lov å være trist og lei seg. Noen ganger er det umulig å være sterkest. Jeg er bare et menneske, og noen ganger kollapser jeg. Men så er min kjære der for meg, og holder meg oppe. Ungene er verdens beste trøst, og jeg føler meg så heldig. Gode venner gir meg omsorg og klemmer. Jeg er veldig heldig som har det slik. Nå kommer det noen uker som vil være krevende for oss alle sammen. Men vi skal klare å komme oss velberget gjennom det. Jeg velger å være ærlig med Dere. Akkurat nå må jeg gjennom tøffe tak, og det kommer til å være krevende. Men jeg vet at der finnes mennesker som er glad i meg, og som hjelper meg gjennom det. Det gjør meg sterkere, og trygg på at alt kommer til å ordne seg med tiden.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg