En dag om gangen!

Licensed from: Couleur pixabay.com 

Jeg tenker ikke så altfor langt frem. I noen perioder så tar jeg kun en dag om gangen. Det må til for å kunne kjenne at man mestrer situasjonen, og ikke føler seg helt overveldet. Jeg har det litt sånn akkurat nå. Vi har mange ting som skal skje denne høsten, og jeg kan ikke tenke på alt sammen på en gang. Det er viktig for oss å være i forkant, så jeg jobber litt med det. Men jeg orker ikke å tenke så veldig langt frem. Jeg legger heller en sikker plan for den neste dagen. Noen ganger må man bare innse at det ikke er så enkelt. Jeg føler meg trygg på at dette kommer til å gå veldig bra. Vi må bare komme oss litt lenger frem før jeg har nok overskudd til å tenke lenger. Jeg har lært meg veldig mye av livet. Det er viktig å være her og nå.

Licensed from: MabelAmber pixabay.com 

Jeg har mange jern i ilden, og det er både krevende og kjekt på samme tid! Men jeg trenger å ha noe som opptar meg utenom den vanlige hverdagen her hjemme. Jeg gleder meg til vi kommer litt lenger utpå høsten. Da har vi nemlig kommet oss gjennom en del utfordringer, og livet her hjemme vil roe seg ned igjen. Det er godt at vi voksne er klar over situasjonen, og at vi står sammen i de vanskelige stundene. Jeg er en sterk dame, men det er godt å ha en mann som hjelper meg gjennom hverdagen. Det er så deilig å kjenne at man er elsket og ivaretatt. Jeg blir varm i hjertet mitt når jeg tenker på den omsorgen som han gir meg og barna. 

Licensed from: MabelAmber pixabay.com 

Det er ikke alt som jeg kan skrive om her på bloggen min. Men som dere sikkert skjønner, så er det mye for tiden. Vi har det bra, men det er veldig sårbart for tiden. Da er det ekstra viktig for å meg å verne om privatlivet. Jeg vet at det er riktig å være åpen om livets utfordringer. Men noen ganger må man holde ting for seg selv, og heller bare si at livet er litt vanskelig her og nå. Jeg vet at store utfordringer ligger og venter på oss den nærmeste tiden. Det er krevende, og jeg vet at det kommer til å koste masse krefter for alle sammen. Men vi skal komme oss velberget gjennom det. For vi står sammen, og vi hjelper hverandre. Det er familie. En kjærlighet som virkelig tåler alt. 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg