Velvære på budsjett!

Jeg har egentlig et ganske lite budsjett når det kommer til velvære produkter. Men jeg klarer likevel å skaffe meg det som jeg trenger hver måned. Det handler om at jeg bruker en del tid på å finne rimelige løsninger. Jeg bruker en del tid mens jeg hviler på sofaen til å google. For dersom man leter, så finner man veldig gode tilbud på nesten alt. Jeg elsker å hive meg på ulike trender, og da må jeg tenke på lommeboken min aller først. Så finner jeg noen gode løsninger som fungerer for meg. Jeg trenger nemlig ikke å ha de dyreste produktene for å bli fornøyd. Dersom man er villig til å tenke litt alternativt, så kan man oppnå det samme resultatet til en rimeligere penge.

Når det kommer til makeup så bruker jeg stort sett kun produkter fra Makeup Mekka. De har veldig gode produkter til en rimelig pris. De kjører nesten alltid ekstra tilbud på ulike produkter. Jeg passer på å kjøpe inn mine faste produkter når de kommer til nedsatt pris. Da er det ikke mange kronene som jeg betaler for sminken min. Det er helt ok for meg så lenge som det er gode produkter. Jeg vil jo ha en sminke som er fin, og som sitter på hele dagen. Jeg bruker ofte rabattkoder som andre kjente profiler på Youtube har til rådighet. Da er det alltid noe reduksjon i prisene uansett.

Jeg passer på å kjøpe inn min hudpleie når det er kampanjer på Camilla Pihl sine produkter. Da er jeg trygg på at huden min får den omsorgen som den tåler og som er bra for meg. Jeg har også abonnement på to ulike esker som gir meg mulighet til å teste ut ulike produkter. Det synes jeg er veldig kjekt. Man får et innblikk i hva som finnes av produkter, og man trenger ikke kjøpe inn store kvantum for å teste om det er noe som du egentlig liker å bruke. Når det er viktig for meg å ikke bruke for mye penger, så er dette en løsning som passer veldig godt for meg. Jeg har allerede fått nye favoritter, og jeg har funnet produkter som jeg egentlig hadde tenkt å kjøpe selv til full pris.

Jeg må rett og slett bruke tid på å finne tilbud. Og i disse tider så kjører alle butikkene tilbud hver eneste uke. Konkurransen er knallhard, og de er nødt til å kunne gi noe ekstra til kundene sine. Jeg har lært meg til å alltid sjekke ulike steder, og da finner jeg som regel en del tilbud som jeg kan velge mellom. Jeg har funnet mine favoritt produkter, og da vet jeg hva som jeg skal lete etter! Hvis man orker å bruke tid på å lete, så finner man!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg