Finn en stil som gjør Deg sterk!

Jeg har merket en viktig ting for min egen del. Jeg trenger hjelp fra det ytre for å bli sterkere i det indre. Jeg har funnet en stil som gjøre meg sterkere. Det er så viktig for meg å føle meg skikkelig vel når jeg skal ut i hverdagen. Det handler om veldig mange ting. Men jeg kjenner at jeg blir skrudd på når sminken kommer i ansiktet mitt. Det føles godt når jeg føler meg fin i dagens antrekk. Alt sammen skaper en stemning i meg selv. Jeg trenger drahjelpen som det ytre gir meg. Det handler ikke om at det indre ikke er viktigst. Men vi kan alle sammen trenge et dytt for å komme oss ut i verden. Jeg merker at det er noe som virkelig hjelper meg. 

Jeg jobber veldig aktivt for å styrke min egen selvtillit og eget selvbilde. Det har ligget helt brakk i veldig mange år. Det er først når jeg egentlig våger å si at jeg føler meg fin. Det er skummelt å tenke på at jeg måtte bli 41 år før det var mulig å få til. Jeg kjenner på en sorg over alle de årene som her gått med. Men jeg velger å nyte de gode årene som skal komme min vei. Nå er jeg mye sterkere i meg selv. Det er spennende for meg å være meg selv. Jeg våger plutselig så mange ting som før var helt utenkelige. Jeg filmer meg selv hver dag, og deler det med resten av verden. Jeg skjemmes ikke lenger over meg selv. Jeg har dårlige dager iblant, men jeg kjemper meg videre!

Jeg gjør mine egne ting, og velger min egen stil. Det er kun min kjære som egentlig kan endre på det. For jeg hører etter på hva han tenker og mener om stilen min. Jeg er heldig som har en kjæreste som lar meg utforske nye sider ved meg selv. Jeg har fått nye interesser, og det merker de her hjemme. Jeg storkoser meg når jeg sitter med sminkebordet. Det tar litt lenger tid nå når mamma skal stelle seg om morgenen. Men alle sammen godtar det. For de merker at jeg blir gladere og tryggere. Det gir meg en god følelse, og jeg er så inderlig glad for at jeg våger å være meg selv! Det er ikke noe som skal få ødelegge det for meg i fremtiden!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg