Deilig med søndag!

Licensed from: pixel2013 pixabay.com 

Det er herlig med helg, og det er deilig med søndager. Man kan ta det helt med ro, og fokusere på familien. Det er viktig å ha en dag hvor man ikke trenger å prestere noe særlig. Jeg pleier ganske ofte å sove ganske lenge på søndager. Det er så deilig å kunne sløve lenge under dynen, og bare slappe helt av. Jeg har ikke så veldig godt av det dersom det blir altfor lenge. Men vi har funnet en fin balanse på det, og da er det bare deilig. Jeg bruker søndager til å slappe helt av. Noen ganger tar jeg meg en treningsøkt, og det hjelper jo godt på kropp og sinn. Men det er hvile som egentlig pleier å være fokuset på søndager. Barna er også veldig late på søndager, og det bør være lov.

Licensed from: Gellinger pixabay.com 

Noen ganger drar mannen min av sted på jobb på søndager. Det er ikke så veldig kjekt, men en del av det å kjøre lastebil. Jeg har blitt veldig vant med det. Så det pleier å gå helt fint med oss selv om han drar av sted på ettermiddag/kveld. Vi har ofte en del oppgaver som skal utføres i løpet av helgen, og noen ganger har vi ikke kommet gjennom alt på lørdagen. Da jobber vi sammen, og kommer i mål før uken starter igjen. Det er deilig å kjenne at vi samarbeider veldig godt, og får unnagjort en hel del ting i løpet av helgene. Men vi trenger begge to å ha en rolig søndag. Jeg er glad for å kunne ha rolige søndager. Noen ganger må man tillate seg selv å ta en hel hviledag.

Licensed from: pixel2013 pixabay.com 

Jeg skal nyte denne søndagen! Det er mulig at jeg tar meg en tur ut, og får brukt kroppen min mer. Så skal der jo filmes en video som alltid. Det er blitt en fast ting som hører med i min hverdag. Jeg liker det, og det er ikke så krevende når man liker det. Jeg skal passe på at dagen inneholder masse ting som gjør meg glad. Jeg trenger all styrke og kraft når en spennende uke starter i morgen. Jeg har mange planer neste uke, og skal være i Oslo fra torsdag til søndag. Så nå skal der fylles opp med masse positiv energi i denne kroppen her! Ha en nydelig søndag!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg