Jeg skaper min egen jobb!

Licensed from: Free-Photos pixabay.com 

Det er veldig viktig for meg å skape noe. Jeg vil så inderlig gjerne være med å bidra i samfunnet, og har valgt å skape min egen jobb. Det er noe som er veldig krevende, og man må ha stort pågangsmot. Jeg føler meg trygg på at dette skal utvikle seg i positiv retning for min del. Men jeg må ha gode rutiner, og være effektiv i hverdagen. Nå har jeg min egen kontorplass i gangen her hjemme, og det er kun min plass. Planen min er å ha hjemme kontor en god stund til fremover, og da må jeg lage det greit til her hjemme. Jeg må virkelig lage min egen arbeidsplass, og være flink til å jobbe hver dag. Da produserer jeg nok innhold, og følger planen min hver dag. 

Licensed from: TymonOziemblewski pixabay.com 

Jeg har lært meg noen triks. Det er viktig for meg å ha en plan på hva som skal gjøres de enkelte dagene. Så jeg har laget meg en oversikt over mine arbeidsoppgaver. Jeg skal publisere to innlegg på bloggen hver eneste dag, og en video på Youtube hver dag. Da er jeg nødt til å være i forkant. Jeg følger publiseringsplanen slavisk, og har laget et system som fungerer fint for min del. I tillegg så må jeg være aktiv på de sosiale mediene, og markedsføre firmaet mitt hver eneste dag. Jeg tror de fleste skjønner at dette innebærer en hel del jobbing, og jeg må være kreativ. Det er godt å kunne gjøre denne jobben her hjemme foreløpig. For jeg trenger litt pauser iblant, og da må jeg muligheten til å strekke meg ut på en sofa.

Licensed from: Free-Photos pixabay.com 

Jeg har mange drømmer og planer for WeLG Foredrag. Det er så mye som jeg ønsker å oppnå. Jeg vil ut av komfortsonen, og virkelig gjøre en liten forskjell i samfunnet. Man trenger mennesker som våger å snakke åpent og ærlig om psykisk helse. Jeg skal være en av dem som gjør det. Det føles veldig riktig for meg, og jeg vil veldig gjerne få bruke mine talent på min egen måte. Jeg har mine dager hvor jeg virkelig tviler på om det er liv laga. Men så kommer der alltid noe positivt som hjelper meg videre på ferden min. Det er veldig spennende å skape noe helt eget. Og jeg skal kose meg sammen med min kjære familie når vi etter hvert kommer i mål.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg