Jeg vil ikke være et glansbilde!

Licensed from: analogicus pixabay.com 

Det er mange ting som jeg deler som kanskje andre ville holdt for seg selv. Det har jeg forståelse for. Vi er alle sammen forskjellige, og har våre egne grenser. Men jeg bestemte meg for en viktig ting når jeg begynte med mine plattformer. Jeg skal ikke bare vise frem glansbilder fra livet mitt! Det er så mange ting som jeg jobber knallhardt med, og jeg kan ikke gjemme det helt vekk. Det påvirker livet mitt, og hverdagen min. Jeg vil være så oppriktig og ærlig som overhodet mulig på mine kanaler. Så dere får tåle at jeg noen ganger er trist og deprimert. Eller at jeg filmer meg uten sminke. Det er sånn jeg er, og jeg vil ikke gjemme meg selv bak en flott fasade. 

Licensed from: jplenio pixabay.com 

Noen dager er jeg flott sminket, og pent kledd. Andre dager er håret ustelt og null sminke er i ansiktet mitt. Det er sånn livet mitt er. Vi har ulike dager, og følelsene svinger ganske mye i lange perioder. Jeg vil vise dere deler av min hverdag, og da blir det en salig blanding av skjemt og alvor. Jeg kan ikke være noe annet enn den jeg faktisk er. Det er sånn de aller fleste ønsker at vi skal vise frem også. Jeg trenger ikke å hele tiden være så veldig vellykket. For meg så handler formidling å dele store deler av det vanlige livet. Jeg har en del utfordringer som jeg ikke kan skrive detaljert om her. Og det er viktig for meg å holde innenfor familien. Men jeg kan likevel være åpen om at livet iblant er skikkelig dritt. 

Licensed from: Konevi pixabay.com 

Jeg har mine egne grenser. Det er ikke alltid like enkelt å være meg. Men så er det mange dager kjekt å være meg også. Livet svinger, og det er bare sånn det er. Synlighet medfører at man deler mer enn andre. Jeg har valgt det helt selv. Men det som jeg får aller mest positive tilbakemeldinger på, er at jeg deler ekte hverdag med dere. Når man lever med kroniske sykdommer og PTSD, så byr det på gode og vonde dager. Det er viktig for meg å kunne vise hele spekteret. Her på bloggen er det kanskje litt mye alvor. Men bloggen er min terapi. Jeg deler mye annet stoff fra livet mitt gjennom Youtube. Jeg har litt av hvert for å si det sånn. Og det passer meg veldig fint.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg