Min favoritt parfyme!

Reklame | Reklame, men innlegget er ikke sponset eller betalt!

Jeg har i veldig mange år hatt en favoritt parfyme! Davidoff Cool Water Women har en nydelig og frisk duft som jeg virkelig liker! Jeg har i alle år fått masse ros for min gode parfyme. Faktisk så er det den eneste jeg har akkurat nå på hyllen min. Jeg føler det er vanskelig å finne en ny duft som jeg liker så godt som denne. Nå er det snart på tide å kjøpe en ny. Jeg vurderer da om jeg skal kjøpe en annen også. Men dette er min absolutte favoritt de siste årene. Jeg trenger en lett og frisk duft som gir meg en god følelse. Det er viktig for meg at jeg lukter godt, men ikke altfor sterkt.

Jeg er veldig trofast til de produktene som jeg virkelig liker. Men jeg vet jo at der sikkert er mange andre parfymer som er like gode. Det handler bare om at jeg som regel alltid tar det tryggeste valget. Jeg buker parfyme hver eneste dag, og da vil jeg like den veldig godt. Jeg får kjøpe den på VITA her i Mandal. Det som skremmer meg mest med å velge en annen duft er jo risikoen for at duften ikke bli så god etter en stund på kroppen. Men det vet man jo ikke dersom man ikke prøver det ut. Jeg har hatt denne duften i de siste 5 årene. Så jeg tror nok at der kommer noen flere dufter i hus etter hvert som jeg utforsker mer innenfor velvære. 

Hva er din favoritt parfyme? Skriv gjerne en kommentar på Facebook, og gi meg noen tips. Kanskje du har brukt den samme som meg, men så funnet en annen favoritt?  Jeg er åpen for tips og råd i hvert fall. Jeg elsker å ha en så god og frisk duft som denne parfymen gir meg! Det er mye som er forandret med meg det siste året, men jeg har vært veldig trofast når det kommer til valg av parfyme!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg