HELLO PRETTY POWDER FOUNDATION MAKEUP MEKKA!

Reklame | Inneholder reklame, men er ikke sponset eller betalt!

Jeg har funnet min desiderte favoritt når det kommer til Foundation. Det er ikke noe annet produkt som har fungert så bra som akkurat dette på min hud. Jeg snakker om Hello Pretty Powder Foundation fra Makeup Mekka. Jeg bruker fargen Bun, og jeg simpelthen elsker den. Den smelter nydelig inn i huden, og jeg oppnår full dekkevne ved påføring med svamp. Jeg elsker at det ikke føles som en maske som er på ansiktet. Når man har sminket seg, og tatt på setting spray så sitter det hele dagen. Jeg blir ikke stiv i ansiktet i det hele tatt, og det ser naturlig ut. Jeg har fått så utrolig mye ros for den makeupen som jeg bruker. Jeg føler meg alltid veldig fin når jeg har brukt dette produktet.

Jeg har forsøkt meg på flytende Foundation også, men det liker jeg ikke så godt. Det kan godt hende at jeg finner en som fungerer like bra etter hvert. Men jeg har lagt min elsk på dette produktet. Jeg hamstrer det alltid når der er tilbud hos Makeup Mekka. Jeg har mange ganger kjøpt det for kun 30kr! Det er helt utrolig at man kan få slike gode produkter til en så rimelig penge. Det passer meg kjempefint, og jeg bruker det veldig ofte. Jeg var veldig redd for å starte med ansikt sminke, men dette har jammen meg fungert veldig fint for min del. Jeg skal etter hvert teste ut andre varianter. Men jeg kommer til å være trofast til dette produktet i lang tid.

Ta turen innom en velvære butikk for å få hjelp til å finne riktig farge for din hud. Det kan være litt vanskelig å vite iblant. Jeg kan ha den samme stort sett hele året da jeg ikke bruker selvbruningsprodukter. Jeg forsøker å ha en naturlig sminke, men samtidig elegant og vakker. Det er utrolig kjekt å leke med sminke, og forsøke seg på nye ting. Men jeg holder fast på den basen som alltid fungerer bra for meg. 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg