Jeg kan ikke miste håpet mitt!

Licensed from: Larisa-K pixabay.com 

Noen ganger er det vanskelig for andre personer å forstå meg. For jeg blir veldig bestemt og målrettet når jeg har valgt ut min retning. Veien kan være veldig lang, men jeg velger likevel å ta utfordringen. For noen så kan det virke ganske merkelig og rart. For hvorfor kan jeg ikke bare finne meg en liten jobb, og kose meg med den? Hvorfor må jeg skape noe helt eget? Jeg har tenkt masse på det selv gjennom årenes løp. Men jeg kjenner meg selv veldig godt, og jeg kan kjenne når noe er helt riktig. For meg så er det ikke noe alternativ. Jeg har tatt mitt valg, og jeg står ved det. Selv om jeg kanskje kommer til å gå en lengre vei enn jeg egentlig setter pris på. Noen ganger er det harde motbakker, men da blir utsikten på toppen enda bedre!

Licensed from: annca pixabay.com 

Man møter alltid på motstand ett eller annet sted. Det er helt naturlig. Jeg tenker at det faktisk er ganske sunt. Man skal ikke bare surfe på bølgene, og være vant med medvind. For hva skal du da gjøre den dagen vinden faktisk snur? Jeg har hatt vel mye motgang i livet mitt. Men det har lært meg å kjempe for det man ønsker i livet. Jeg velger å se på det som en styrke.  Jeg tenker meg grundig om før jeg tar avgjørelser. Det er mange ting som jeg har lært gjennom livet mitt. Noen ganger går man på trynet, og da gjør det vondt. Men den smerten har lært meg masse. Jeg har kommet meg gjennom mange prosesser, og det er jeg stolt over! 

Licensed from: Candiix pixabay.com 

Jeg har en indre motivasjon som ikke noen andre kan ta fra meg! Mine mål skal nås selv om det kommer til å ganske lang tid. Jeg vet at mine krefter kommer til å holde løpet ut. For når denne damen har bestemt seg, så holder hun motet oppe! Jeg kommer til å være sliten og lei iblant. Men jeg skal ikke la det ødelegge det som jeg allerede har skapt, og som jeg skal videreutvikle i årene som kommer. Det er kjekt å ha sitt eget som man kan jobbe frem over tid. Noe som ikke noen andre har, og som jeg kan forme slik som jeg ønsker meg. Det er faktisk utrolig stas!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg